Bilderna får som vanligt användas för privat bruk men ange "Firefish.se" som fotograf om de publiceras och skriv en rad här.
Resterande bilder här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tutade 5 korta, 3 långa, 17 korta på 08:an men tror inte han fota mig för det!
Vem var det som hängde vid bajsdammen vid .. 18-19-tiden?
Grabben vid bajsdammen (där jag parkerade bilen och hade inte en jävla susning om det det var en bajsdamm, men det förklarar skitlukten) var jag, röd tisha. Bilderna kommer, sitter och redigerar för fullt!
Ingen som lyckades fånga mig på bild? Plåtfärgad cb500 med tjock herre med röd flanellskjorta på?
Såg kameror iaf![]()
Jag passerade fotokurvan två gånger vid 18-tiden i söndags (24 juli). Det var flera fotografer på plats, både i kurvan och tidigare ute på stora fältet. Är det någon som plåtade mig? Röd Honda VFR 1200 med kille i svart skinnställ.
Tack på förhand!
/Kenneth
Här kommer mina bilder. Flickr är väll inte världsbäst på att hantera .jpg på 5-10mb st.
![]()
Jhotographer, on Flickr
http://www.flickr.com/photos/54295738@N08/sets/72157627152153891/with/5972536366/
Jhotographer, on Flickr
Här kommer mina bilder. Flickr är väll inte världsbäst på att hantera .jpg på 5-10mb st.
Självklart får mina bilder användas privat, ska den postas på FB eller liknande Låt mitt namn stå kvar och länka till min flickr gärna.
www.flickr.com/jhotography
Självklart får mina bilder användas privat, ska den postas på FB eller liknande Låt mitt namn stå kvar och länka till min flickr gärna.
www.flickr.com/jhotography
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT