Bulten 2010-08-31 + några tidigare

• Thread starter Thread starter bromsok
  • Start date Start date
Fina bilder, me like! :tummenupp

Många bilder på herrn med duke, han måste åkt fram och tillbaka mest hela tiden? :D

/Flurp

Fina bilder, me like! :tummenupp

Många bilder på herrn med duke, han måste åkt fram och tillbaka mest hela tiden? :D

/Flurp

Tack , ja herrn med Duke åkte förbi säkert 2000 gånger !!!! oftast blev det ingenting på dom bilderna för han åkte alldeles för snabbt :tungan

Tack , ja herrn med Duke åkte förbi säkert 2000 gånger !!!! oftast blev det ingenting på dom bilderna för han åkte alldeles för snabbt :tungan

Vilken buse!

Jag ska se till att han saktar ner lite nästa gång :tungan

Fick höra att han precis fått tillbaka den efter 100mila servicen och därför väldigt gas-sugen :D

/Flurp

Vilken buse!

Jag ska se till att han saktar ner lite nästa gång :tungan

Fick höra att han precis fått tillbaka den efter 100mila servicen och därför väldigt gas-sugen :D

/Flurp

säg till han att han ska åka förbi på framhjulet nästa gång så är det ok :banana

Vilken tid stod du där ungefär? :) Vorje ju trevligt om man hamnat på någon bild men lyckas alltid missa fotografer där med några få minuter(ser hojar jag mött på bilderna men inte migsjälv)

Gillar bilderna över kruv-slingan vid ängen starkt föresten!

Last edited:
apropå fotografering vid/på bulten. vilka tider en fin vardag(även helg) är det störst chans att man lyckas plåta ett gäng hojar?`

najs... då ska jag se till att befinna mig där....

Vilken tid stod du där ungefär? :) Vorje ju trevligt om man hamnat på någon bild men lyckas alltid missa fotografer där med några få minuter(ser hojar jag mött på bilderna men inte migsjälv)

Gillar bilderna över kruv-slingan vid ängen starkt föresten!

Jag hittade ingen 640 på några bilder så jag måste ha missat dig ...

Jag fastnade på bild :tummenupp
Men det blir omtagning så det inte blir en bild snett bakifrån :D

kör folk härifrån där varje dag det är bra väder? i onsdags regnade det som fasiken här, tappade lusten att bege mig till bulten då. tänkte göra ett nytt försök en annan dag istället.

Var ute och irrade lite på bulten idag men jag hitta inga bra platser för panorering.
Vart ligger den berömda fotokurvan?

kör folk härifrån där varje dag det är bra väder? i onsdags regnade det som fasiken här, tappade lusten att bege mig till bulten då. tänkte göra ett nytt försök en annan dag istället.

Va glad att du inte var där i onsdags :) Kom en hoj var 20e minut kanske haha :huvet

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025