Bulten 2010-04-02

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
Du som stod o fotokurvan & fotade oss hjältar, hoppas du är medlem här & slänger upp lite bilder sen!:Bugar

Bulten var riktigt fin för att vara nu!

Dock har vintern gått hårt åt vägen på sina ställen...lite sprickor & rena rama farthindren ibland :gnissla

En
farthinder.jpg

skulle behövas på sina ställen!

Annars var köttbullemackan lika god som vanligt på Rosenhill!

jaex37.jpg

Haha..Jag stod där en stund men var lika ringrostig med kameran som med körningen, + att lederna var ihopfrusna . När jag har tinat upp ska jag se om det finns nån värd att lägga upp. Mera whiskey(frostskydd) åt fotisarna. :D

Lasse! vart var du när jag passerade kurvan ??? Va fan is mellan rosenhill och bulten vid halv 10 imorse :(

Såg torrt ut iaf, här ner mot Borås & Göteborg så var det regn och hagel som gällde.:yoparty

Jag åkte igenom pålamalmsvägen på väg till bulten ett par tre timmar sen och tyckte det var förbannat kallt där så jag vände om :gnissla

drog 1:a repan för i år på bulten med fz6an bra väder å + grader men svinkallt fingrarna va blå av kölden, har ju hela påsk helgen å tina upp på haha

Åkte bulten idag o tog en bulle o kaffe på rosenhill, riktigt najs. Var ju knappt ens kallt. :tummenupp

drog 1:a repan för i år på bulten med fz6an bra väder å + grader men svinkallt fingrarna va blå av kölden, har ju hela påsk helgen å tina upp på haha

haha, lite olika uppfattning om temperaturen. Såklart var det kallt men inte så som du beskriver det. Jag hade vanliga tunna handskar med knogförstärkning...

Last edited:

Frysa!? Det trodde jag bara att det var små barn som gjorde, små barn som är för tuffa för att klä på sig ordentligt. Jag tror inte att jag har frusit någon gång de senaste 25 åren. Och inte frös jag i dag heller när jag körde.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show