Bulten 2010-04-02

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
Du som stod o fotokurvan & fotade oss hjältar, hoppas du är medlem här & slänger upp lite bilder sen!:Bugar

Bulten var riktigt fin för att vara nu!

Dock har vintern gått hårt åt vägen på sina ställen...lite sprickor & rena rama farthindren ibland :gnissla


En
farthinder.jpg



skulle behövas på sina ställen!

Annars var köttbullemackan lika god som vanligt på Rosenhill!

jaex37.jpg
 
Haha..Jag stod där en stund men var lika ringrostig med kameran som med körningen, + att lederna var ihopfrusna . När jag har tinat upp ska jag se om det finns nån värd att lägga upp. Mera whiskey(frostskydd) åt fotisarna. :D
 
Lasse! vart var du när jag passerade kurvan ??? Va fan is mellan rosenhill och bulten vid halv 10 imorse :(
 
Såg torrt ut iaf, här ner mot Borås & Göteborg så var det regn och hagel som gällde.:yoparty
 
Jag åkte igenom pålamalmsvägen på väg till bulten ett par tre timmar sen och tyckte det var förbannat kallt där så jag vände om :gnissla
 
drog 1:a repan för i år på bulten med fz6an bra väder å + grader men svinkallt fingrarna va blå av kölden, har ju hela påsk helgen å tina upp på haha
 
Åkte bulten idag o tog en bulle o kaffe på rosenhill, riktigt najs. Var ju knappt ens kallt. :tummenupp



drog 1:a repan för i år på bulten med fz6an bra väder å + grader men svinkallt fingrarna va blå av kölden, har ju hela påsk helgen å tina upp på haha


haha, lite olika uppfattning om temperaturen. Såklart var det kallt men inte så som du beskriver det. Jag hade vanliga tunna handskar med knogförstärkning...
 
Last edited:
drog 1:a repan för i år på bulten med fz6an bra väder å + grader men svinkallt fingrarna va blå av kölden, har ju hela påsk helgen å tina upp på haha

Frysa!? Det trodde jag bara att det var små barn som gjorde, små barn som är för tuffa för att klä på sig ordentligt. Jag tror inte att jag har frusit någon gång de senaste 25 åren. Och inte frös jag i dag heller när jag körde.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top