Bulten 140618

Micke™;6057585 skrev:
Dessvärre syns inte det och med facit i hand så har det väl varit rätt blandad pott som åkt ut i spenaten, erfarna som oerfarna... :D

Jovisst, folk brassar av utan blixt det vet vi redan. :fakta

Jag och min granne som är fotograf var på bulten tidigare i kväll för han ville prova blixtar.
2st hade vi på var sida vägen. får se hur det blir när han är klar med behandlingen av bilderna.

Jag och min granne som är fotograf var på bulten tidigare i kväll för han ville prova blixtar.
2st hade vi på var sida vägen. får se hur det blir när han är klar med behandlingen av bilderna.

inga avåkningar? eller plåtade ni bilar? nä nu e jag alltför fördomsfull. skulle faktiskt vara kul att testa med blixtar men för samvetets skull vill jag gärna bara plåta de som är med på det då.

Det var bara jag och han där.. jag åkte fram och tillbaka medans han laborerade med olika blixtar och objektiv. men såg ganska konstigt ut när det stod två stora skärmar vid sidan av vägen. folk som passerade kikade konsigt och undrade nog vad som stod på

Syntes rätt tydligt att det inta var polisen men vart lite orolig först :) Blev det några bra bilder?

Det var bara jag och han där.. jag åkte fram och tillbaka medans han laborerade med olika blixtar och objektiv. men såg ganska konstigt ut när det stod två stora skärmar vid sidan av vägen. folk som passerade kikade konsigt och undrade nog vad som stod på

Såg lite kul ut :)

Tror jag kom med på en bild en av gångerna jag åkte förbi för det blixtrade till lite, inget som störde tyckte jag.

bulten.png

(ingen jättebra bild...)

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back