Bulten 140618

Micke™;6057585 skrev:
Dessvärre syns inte det och med facit i hand så har det väl varit rätt blandad pott som åkt ut i spenaten, erfarna som oerfarna... :D

Jovisst, folk brassar av utan blixt det vet vi redan. :fakta

Jag och min granne som är fotograf var på bulten tidigare i kväll för han ville prova blixtar.
2st hade vi på var sida vägen. får se hur det blir när han är klar med behandlingen av bilderna.

Jag och min granne som är fotograf var på bulten tidigare i kväll för han ville prova blixtar.
2st hade vi på var sida vägen. får se hur det blir när han är klar med behandlingen av bilderna.

inga avåkningar? eller plåtade ni bilar? nä nu e jag alltför fördomsfull. skulle faktiskt vara kul att testa med blixtar men för samvetets skull vill jag gärna bara plåta de som är med på det då.

Det var bara jag och han där.. jag åkte fram och tillbaka medans han laborerade med olika blixtar och objektiv. men såg ganska konstigt ut när det stod två stora skärmar vid sidan av vägen. folk som passerade kikade konsigt och undrade nog vad som stod på

Syntes rätt tydligt att det inta var polisen men vart lite orolig först :) Blev det några bra bilder?

Det var bara jag och han där.. jag åkte fram och tillbaka medans han laborerade med olika blixtar och objektiv. men såg ganska konstigt ut när det stod två stora skärmar vid sidan av vägen. folk som passerade kikade konsigt och undrade nog vad som stod på

Såg lite kul ut :)

Tror jag kom med på en bild en av gångerna jag åkte förbi för det blixtrade till lite, inget som störde tyckte jag.

bulten.png

(ingen jättebra bild...)

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...