Bulten 140525

Was, fångade du mig på bild. Du är en djävul på att vara sneaky, såg dig aldrig i fotokurvan idag nämligen :tummenupp

...och inte fick man träffa varken dig eller p...oopy var det va? :hihi Men vi var fashionabelt sena dit, efter diverse genvägar mot Skansssundet genom halva Sörmland.

Typ 20 bilder på mig och ändå stod du bara där en kort stund. :va

Det är bara för att jag vet vilken AW du är :lol

Höhö, ni tvingade mig ju. :) Fan får sällan beröm så det gick mig lite åt huvet. :D

Japp,, du kommer ju inte av den där motarden själv, så du får vackert köra fram och tillbaka tills vi behagar hjälpa dig av :D

...och inte fick man träffa varken dig eller p...oopy var det va? :hihi Men vi var fashionabelt sena dit, efter diverse genvägar mot Skansssundet genom halva Sörmland.

Jag var på bröllop igår, så det blev bara en snabbis ner och käka pannkakor, sen en kortis i kurvan sen hem.. Men nästa gång så ses vi där :)

Pippi god damn it!!!! :mad:

:hihi

vilken tid stod du där? mötte dig när jag kom med bilen... runt 14snåret...

mötte även bobo komma bombandes (iaf att döma av hoj/kläder/färg) en bit innan fotokurvan

Last edited:
Det är bara för att jag vet vilken AW du är :lol

Japp,, du kommer ju inte av den där motarden själv, så du får vackert köra fram och tillbaka tills vi behagar hjälpa dig av :D

Jag var på bröllop igår, så det blev bara en snabbis ner och käka pannkakor, sen en kortis i kurvan sen hem.. Men nästa gång så ses vi där :)

:hihi

Du visste inte ens vad AW var innan jag lärde dig det så försök inte. :mad:

Jag kom både på och av själv så sitt int o hitte på. :4skrika

Alltså tre jävla minuter från en kvalitetsbild... Du borde ju fan hört mig komma vid det laget... :S

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti