Bulten 140525

Was, fångade du mig på bild. Du är en djävul på att vara sneaky, såg dig aldrig i fotokurvan idag nämligen :tummenupp

...och inte fick man träffa varken dig eller p...oopy var det va? :hihi Men vi var fashionabelt sena dit, efter diverse genvägar mot Skansssundet genom halva Sörmland.

Typ 20 bilder på mig och ändå stod du bara där en kort stund. :va

Det är bara för att jag vet vilken AW du är :lol

Höhö, ni tvingade mig ju. :) Fan får sällan beröm så det gick mig lite åt huvet. :D

Japp,, du kommer ju inte av den där motarden själv, så du får vackert köra fram och tillbaka tills vi behagar hjälpa dig av :D

...och inte fick man träffa varken dig eller p...oopy var det va? :hihi Men vi var fashionabelt sena dit, efter diverse genvägar mot Skansssundet genom halva Sörmland.

Jag var på bröllop igår, så det blev bara en snabbis ner och käka pannkakor, sen en kortis i kurvan sen hem.. Men nästa gång så ses vi där :)

Pippi god damn it!!!! :mad:

:hihi

vilken tid stod du där? mötte dig när jag kom med bilen... runt 14snåret...

mötte även bobo komma bombandes (iaf att döma av hoj/kläder/färg) en bit innan fotokurvan

Last edited:
Det är bara för att jag vet vilken AW du är :lol

Japp,, du kommer ju inte av den där motarden själv, så du får vackert köra fram och tillbaka tills vi behagar hjälpa dig av :D

Jag var på bröllop igår, så det blev bara en snabbis ner och käka pannkakor, sen en kortis i kurvan sen hem.. Men nästa gång så ses vi där :)

:hihi

Du visste inte ens vad AW var innan jag lärde dig det så försök inte. :mad:

Jag kom både på och av själv så sitt int o hitte på. :4skrika

Alltså tre jävla minuter från en kvalitetsbild... Du borde ju fan hört mig komma vid det laget... :S

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back