Bulten 140518

Snyggt Stefan!

Första vinkeln är ball, men det kan bli jäävligt hårigt att stå där när det kommer någon med mkt nedlägg eller som burkar mkt.. Men du kanske är snabb på att ducka ;)

Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Vill du dela med dig av inställningar så är du välkommen btw! :hej
 
Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Vill du dela med dig av inställningar så är du välkommen btw! :hej

Om du lägger dig ner och sätter huvet och kameran precis vid asfaltskanten så blire astjusiga bilder. :)
 
Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Jag skulle vilja ha en bild på dig efter att Bobo drog förbi å gav dig ett bromsspår i kallingarna. Din min var totalt priceless:D
 
Last edited:
Jag skulle vilja ha en bild på dig efter att Bobo drog förbi å gav dig ett bromsspår i kallingarna. Din min var totalt priceless:D

Har tyvärr inte någon bild på min min men jag hörde mycket om att den var spektakulär haha
Däremot vet jag en annan som hade bromsspår :D
IMG_4329.jpg
 

Bifogat

  • IMG_4329.jpg
    IMG_4329.jpg
    234.7 KB · Visningar: 76
Last edited:
En? Var de inte två fina bilder på oss?;) vet att du skickat dem till honom å att han njuter de sista han gör innan han somnar gott... Haha :D

Mja.. bara en där det verkligen är action.. Men jo, en där det är lite på gång kanske..
En sådan tanke som du just förklarade hade fått en NORMAL människa att känna obehag, men antar att du är lite speciell :tungan

Men tror inte du ska oroa dig. har hört att det ska vara äldre tanter som är Kjelles grej :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top