Bulten 140518

Snyggt Stefan!

Första vinkeln är ball, men det kan bli jäävligt hårigt att stå där när det kommer någon med mkt nedlägg eller som burkar mkt.. Men du kanske är snabb på att ducka ;)

Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Vill du dela med dig av inställningar så är du välkommen btw! :hej

Jo man fick fan vara snabb, när bobo drog förbi var luggen i nacken om man säger så haha
Man får känna efter lite så man inte står precis i vägen, jag höll även ut kameran lite för att inte stå med hela kroppen i kurvan :)

Vill du dela med dig av inställningar så är du välkommen btw! :hej

Om du lägger dig ner och sätter huvet och kameran precis vid asfaltskanten så blire astjusiga bilder. :)

Jag skulle vilja ha en bild på dig efter att Bobo drog förbi å gav dig ett bromsspår i kallingarna. Din min var totalt priceless:D

Last edited:
Jag skulle vilja ha en bild på dig efter att Bobo drog förbi å gav dig ett bromsspår i kallingarna. Din min var totalt priceless:D

Har tyvärr inte någon bild på min min men jag hörde mycket om att den var spektakulär haha
Däremot vet jag en annan som hade bromsspår :D
IMG_4329.jpg

Bifogat

• IMG_4329.jpg
    IMG_4329.jpg
    234.7 KB · Visningar: 76
Last edited:
En? Var de inte två fina bilder på oss?;) vet att du skickat dem till honom å att han njuter de sista han gör innan han somnar gott... Haha :D

Mja.. bara en där det verkligen är action.. Men jo, en där det är lite på gång kanske..
En sådan tanke som du just förklarade hade fått en NORMAL människa att känna obehag, men antar att du är lite speciell :tungan

Men tror inte du ska oroa dig. har hört att det ska vara äldre tanter som är Kjelles grej :rofl

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back