Bulten 14-04-24

Skit också, kom inte med på en endaste bild trots att jag åkte förbi flera gånger :( Men snygga bilder ändock! :)

Menar du att du inte kom med på bild eller vad?
(Kan ju erkänna att det här var första gången jag vågade mig ut på åkern och verkligen stod där så.. Ja bilderna blev antigen bra eller soppor..:tungan)

Har du inget på en svart Kawasaki ninja? Bär även en svart/vit X-Lite hjälm:confused::rolleyes:

Var det du som stod vid fotokurvan vid 5-snåret där?

Jag och polaren med lillgrabben stannade för att kika lite på cirkus-slingerbult, men var nog lite sena för det riktiga skådespelet...Micke på Tuonon fick vi (höra) se iaf. Schysst ljud ur den rovan.

vlcsnap-2014-05-28-00h32m52s130.jpg
Var det du som stod vid fotokurvan vid 5-snåret där?

Jag och polaren med lillgrabben stannade för att kika lite på cirkus-slingerbult, men var nog lite sena för det riktiga skådespelet...Micke på Tuonon fick vi (höra) se iaf. Schysst ljud ur den rovan.

Loud pipes saves lives :) måste kastrera henne till helgen igen, tänkte försöka köra lite knix. Sen åker nog db-killern i. Har nog tagit igen fjolårets avsaknad av åskväder med råge :) (Tuono betyder ju åska på spagettianska):rock

Last edited:
View attachment 406480

Loud pipes saves lives :) måste kastrera henne till helgen igen, tänkte försöka köra lite knix. Sen åker nog db-killern i. Har nog tagit igen fjolårets avsaknad av åskväder med råge :) (Tuono betyder ju åska på spagettianska):rock

Gröndal på söndag (Södermanland). ;) OCH tisdag kväll (då kör vi i Västmanland).

Last edited:
jag har kört som fasen där när flickan stått på åkern... men fastnar aldrig på bild... kanske beror på fordonet..... :D

Micke™;6030203 skrev:
jag har kört som fasen där när flickan stått på åkern... men fastnar aldrig på bild... kanske beror på fordonet..... :D

Mycket från helgen hamnade i papperskorgen då jag prövade mig fram på åker första gången så är rätt nöjd med dom bilderna som jag fick till trots allt! :rolleyes:
Men vafan ni lär hinna fastna säsongen har ju inte mer än börjat än..:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back