Bulten 14-04-24

Skit också, kom inte med på en endaste bild trots att jag åkte förbi flera gånger :( Men snygga bilder ändock! :)
 
Menar du att du inte kom med på bild eller vad?
(Kan ju erkänna att det här var första gången jag vågade mig ut på åkern och verkligen stod där så.. Ja bilderna blev antigen bra eller soppor..:tungan)
 
Har du inget på en svart Kawasaki ninja? Bär även en svart/vit X-Lite hjälm:confused::rolleyes:
 
Var det du som stod vid fotokurvan vid 5-snåret där?

Jag och polaren med lillgrabben stannade för att kika lite på cirkus-slingerbult, men var nog lite sena för det riktiga skådespelet...Micke på Tuonon fick vi (höra) se iaf. Schysst ljud ur den rovan.
 
vlcsnap-2014-05-28-00h32m52s130.jpg
Var det du som stod vid fotokurvan vid 5-snåret där?

Jag och polaren med lillgrabben stannade för att kika lite på cirkus-slingerbult, men var nog lite sena för det riktiga skådespelet...Micke på Tuonon fick vi (höra) se iaf. Schysst ljud ur den rovan.

Loud pipes saves lives :) måste kastrera henne till helgen igen, tänkte försöka köra lite knix. Sen åker nog db-killern i. Har nog tagit igen fjolårets avsaknad av åskväder med råge :) (Tuono betyder ju åska på spagettianska):rock
 
Last edited:
View attachment 406480

Loud pipes saves lives :) måste kastrera henne till helgen igen, tänkte försöka köra lite knix. Sen åker nog db-killern i. Har nog tagit igen fjolårets avsaknad av åskväder med råge :) (Tuono betyder ju åska på spagettianska):rock

Gröndal på söndag (Södermanland). ;) OCH tisdag kväll (då kör vi i Västmanland).
 
Last edited:
jag har kört som fasen där när flickan stått på åkern... men fastnar aldrig på bild... kanske beror på fordonet..... :D
 
Micke™;6030203 skrev:
jag har kört som fasen där när flickan stått på åkern... men fastnar aldrig på bild... kanske beror på fordonet..... :D

Mycket från helgen hamnade i papperskorgen då jag prövade mig fram på åker första gången så är rätt nöjd med dom bilderna som jag fick till trots allt! :rolleyes:
Men vafan ni lär hinna fastna säsongen har ju inte mer än börjat än..:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top