Bulten 090920 by PippiT

Exakt. Detta börjar bli en ordrik men bildfattig bildtråd. Croppa på o skicka upp fotona :tummenupp

Allt hänger på när den handikappade har fixat dit vattenstämpel m.m. och när jag har bestämt mig för ett mindre antal eftersom jag gillar 200 av bilderna. Förhoppningsvis ikväll när jag kommer hem från jobbet. Håll ögonen öppna. :yoparty

Förresten har jag bild på dig enligt Nash...du skjutsade va?

Allt hänger på när den handikappade har fixat dit vattenstämpel m.m. och när jag har bestämt mig för ett mindre antal eftersom jag gillar 200 av bilderna. Förhoppningsvis ikväll när jag kommer hem från jobbet. Håll ögonen öppna. :yoparty

Jajemen! Tydligen var det inge bekvämt där bak. Fick dåliga recensioner, både hoj och förare.

Frågar väl som i alla andra trådar från den 20:e... fick med mig mellan 17-17.30?
Sanna fick det i alla fall... men alltid skoj med fler. :)

Röd VTR1000F, Svart alpinestarställ, hjälm med en ful gubbe på och mörkt visir.

Frågar väl som i alla andra trådar från den 20:e... fick med mig mellan 17-17.30?
Sanna fick det i alla fall... men alltid skoj med fler. :)

Röd VTR1000F, Svart alpinestarställ, hjälm med en ful gubbe på och mörkt visir.

Tror tyvärr inte det...tror jag hade packat ihop o dragit då.

Det e nästan lite kul att en "fototråd" med TRE mc-foto orsakat drygt 2000 läsningar! :D

Såg bra ut iaf, bland de bättre bulten-bilderna!
Men satan va nära...står alla så nära där?

HAHAHA, ni är fan helt sjuka i hela pallet. :D
Bara för att HAN kör naken betyder det inte att jag tänker ligga vid vägkanten och fota naken och dessutom är mina "håligheter" upptagna redan. :tuttar

Härligt att höra! :fyrkant

Inte riktigt vad jag har i åtanke när jag försöker lära mig att ligga mer i kurvorna... :D

Haha, kul kul! :tummenupp

Last edited:

Vattenstämpel? Ska du sälja dem?

Det e nästan lite kul att en "fototråd" med TRE mc-foto orsakat drygt 2000 läsningar! :D

Såg bra ut iaf, bland de bättre bulten-bilderna!
Men satan va nära...står alla så nära där?

Tack, du anar inte vad det värmer eftersom jag är TOTAL nybörjare o aldrig hållt i en riktig kamera förr. Nae alla är inte lika tokiga som mig. :rodnar

När kommer bilderna? :)

Du fick inte med mig på en silver bmw gs650f -08? Svart klädsel och svarthjälm. Sturpen mc på ryggen? :)
Körde med en polare som har en röd cbr 600 -08. Han likaså med sturpen mc bakpå ryggen. blå hjälm.

Btw, du tog ju kortet hos lasse för inte så länge sen? Din haltande pojkvän satt och stirra där i håga. Haha :D

När kommer bilderna? :)

Du fick inte med mig på en silver bmw gs650f -08? Svart klädsel och svarthjälm. Sturpen mc på ryggen? :)
Körde med en polare som har en röd cbr 600 -08. Han likaså med sturpen mc bakpå ryggen. blå hjälm.

Btw, du tog ju kortet hos lasse för inte så länge sen? Din haltande pojkvän satt och stirra där i håga. Haha :D

Jag får kolla när jag kommer hem...förhoppningsvis hinner jag med allt ikväll. ;)

Japp det stämmer, ja det va Nash som sprang o halta med sina kryckor. ;)

Back