Zeta84
Ny medlem
Det är precis sånt där som gör så att folk åker av! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är precis sånt där som gör så att folk åker av!![]()
Svårt att hålla ögonen på vägen menar du eller!![]()
Ja genau, skit farligt.. fast jag lyckades ändå missa henne, lika bra det antagligen, vill fan inte åka av så här sent i sesongen.![]()
Jag stannade och missade de ändå!!
Kom ju en Viper och parkerade och vem har tid med annat då??
Vipern var där mycket tidigare och jag har massor bilder på den när den gör lite fuck you burnout på fotograferna på "fel" sida av vägen.
Jag kastade ju inte grus iallafall som kärringen längre bort på vägen.![]()
Ja nått måste hon väl göra för att få uppmärksamhet, för vissa räcker det inte med att smyga i diken!![]()
De e ju snält att du inte kastar grus och vist såg jag att det låg folk i diket och stod på fältet och en hel hög inne i skogsbrynet med kladdkaka och kaffe!!
Måste ju bara vara lite motorintriserad också!![]()
Haha, eller så är kärringen bara störd och vill ha ihjäl någon...jag försökte bara ta livet av mig.![]()
Hmm...snodde du oxå av min kladdkaka? Jag åt upp den sista idag...dags för storbak snart igen tror jag.
Dig själv och de stackarna som som fick se quinns liggandes i diket också..![]()
Nej jag åt aldrig!
Måste ju hålla en låg vikt på hojen vetu!!
Men jag blev erbjuden!![]()
Ja genau, skit farligt.. fast jag lyckades ändå missa henne, lika bra det antagligen, vill fan inte åka av så här sent in i sesongen.![]()
Jo men ska dom ha fräcka bilder får dom fan ta det.![]()
ja nu vågar man inte våga bulten mer, brudar i dikena, kan ju bli lite si och så med koncentrationen då
:glömmerinteHMsaffischeringmedAnnNicoleSmithuteitrafiken
Har du tur kanske du vurpar och landar på en brud, PippiT verkar ju ha mjuka tuttar så sikta på henne. Kör naken dessutom så kanske du t o m får in den i någon hålighet. :ligga
Har du tur kanske du vurpar och landar på en brud, PippiT verkar ju ha mjuka tuttar så sikta på henne. Kör naken dessutom så kanske du t o m får in den i någon hålighet. :ligga
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |