Bulten 090920 by PippiT

Ja genau, skit farligt.. fast jag lyckades ändå missa henne, lika bra det antagligen, vill fan inte åka av så här sent i sesongen. :D

Jag stannade och missade de ändå!!
Kom ju en Viper och parkerade och vem har tid med annat då??

Jag stannade och missade de ändå!!
Kom ju en Viper och parkerade och vem har tid med annat då??

Vipern var där mycket tidigare och jag har massor bilder på den när den gör lite fuck you burnout på fotograferna på "fel" sida av vägen. :banana

Jag kastade ju inte grus iallafall som kärringen längre bort på vägen. :)

Ja nått måste hon väl göra för att få uppmärksamhet, för vissa räcker det inte med att smyga i diken! :D

Vipern var där mycket tidigare och jag har massor bilder på den när den gör lite fuck you burnout på fotograferna på "fel" sida av vägen. :banana

Jag kastade ju inte grus iallafall som kärringen längre bort på vägen. :)

De e ju snält att du inte kastar grus och vist såg jag att det låg folk i diket och stod på fältet och en hel hög inne i skogsbrynet med kladdkaka och kaffe!!
Måste ju bara vara lite motorintriserad också!:D

Ja nått måste hon väl göra för att få uppmärksamhet, för vissa räcker det inte med att smyga i diken! :D

Haha, eller så är kärringen bara störd och vill ha ihjäl någon...jag försökte bara ta livet av mig. :)

De e ju snält att du inte kastar grus och vist såg jag att det låg folk i diket och stod på fältet och en hel hög inne i skogsbrynet med kladdkaka och kaffe!!
Måste ju bara vara lite motorintriserad också!:D

Hmm...snodde du oxå av min kladdkaka? Jag åt upp den sista idag...dags för storbak snart igen tror jag.

Hmm...snodde du oxå av min kladdkaka? Jag åt upp den sista idag...dags för storbak snart igen tror jag.

Nej jag åt aldrig!
Måste ju hålla en låg vikt på hojen vetu!!
Men jag blev erbjuden!:yoparty

Ja genau, skit farligt.. fast jag lyckades ändå missa henne, lika bra det antagligen, vill fan inte åka av så här sent in i sesongen. :D

ja nu vågar man inte våga bulten mer, brudar i dikena :skrämd, kan ju bli lite si och så med koncentrationen då :gnissla:näsblod

:glömmerinteHMsaffischeringmedAnnNicoleSmithuteitrafiken

anna-nicole1.gif

Last edited:
ja nu vågar man inte våga bulten mer, brudar i dikena :skrämd, kan ju bli lite si och så med koncentrationen då :gnissla:näsblod

:glömmerinteHMsaffischeringmedAnnNicoleSmithuteitrafiken

Har du tur kanske du vurpar och landar på en brud, PippiT verkar ju ha mjuka tuttar så sikta på henne. Kör naken dessutom så kanske du t o m får in den i någon hålighet. :ligga

Hundar får lätt ögoninflammation av att åka hoj utan glasögon! :mattias

Bifogat

• Hund.JPG
    Hund.JPG
    24.3 KB · Visningar: 95
Last edited:
Har du tur kanske du vurpar och landar på en brud, PippiT verkar ju ha mjuka tuttar så sikta på henne. Kör naken dessutom så kanske du t o m får in den i någon hålighet. :ligga

haha, det kan man ju hoppas på, för landar gör man hursomhelst, frågan är bara på vad:gnissla

Hojar, bilar etc. på fel sida av vägen i kurvor etc. är ju en barnlek jämfört med brudar liggandes kring vägarna. :näsblod

HAHAHA, ni är fan helt sjuka i hela pallet. :D
Bara för att HAN kör naken betyder det inte att jag tänker ligga vid vägkanten och fota naken och dessutom är mina "håligheter" upptagna redan. :tuttar

Inte riktigt vad jag har i åtanke när jag försöker lära mig att ligga mer i kurvorna... :D

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025