Biltmore
Blood Group: Red
Härligt låg nivå på SH nuförtiden, kanske man skulle börja köra kromsläde ändå.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Härligt låg nivå på SH nuförtiden, kanske man skulle börja köra kromsläde ändå.....
Vad kostar en heldag på Bulten, har ni licensgrupp eller är det bara gathojar, står ambulansen alltid redo i fotokurvan?
En heldag kostar 400 pix, du betalar till mitt konto som jag PM:ar dig om.
Vi har ambulanshelikopter i fotokurvan som du säkert sett på bilderna.
PGA att ni står där och fotarJag har hört att du ställer upp o gör mun mot mun metoden på alla som kraschar...stämmer det?![]()
Jag har hört att du ställer upp o gör mun mot mun metoden på alla som kraschar...stämmer det?![]()
PGA att ni står där och fotar![]()
Bara de som betalat. Hjärt-o-lungräddning, finsk massage you name it.
Måste ni båda heta Pippi. Det är förbryllande.
Ingår elen till däckvärmarna?En heldag kostar 400 pix, du betalar till mitt konto som jag PM:ar dig om.
Vi har ambulanshelikopter i fotokurvan som du säkert sett på bilderna.
Ingår elen till däckvärmarna?
PGA att ni står där och fotar![]()
Bara de som betalat. Hjärt-o-lungräddning, finsk massage you name it.
Måste ni båda heta Pippi. Det är förbryllande.
tyvärr så var den lite suddig den där bilden men jag såg att du frågade effter bilder så jag l aupp den ändå hoppas den duger![]()
Ja, vi brukar kasta ut lite grus så vi har nåt fränt att fota.
Jag heter Pippi IRL, Pippi fejkar bara.![]()
Behövs inga däckvärmare, bara köra! Fram å tillbaka fram å tillbaka...![]()
Jag har ingen lust att rulla ut på banan med kalla slicks i Oktober, sedan undrar jag om Dunlopbussen brukar vara på plats för däckbyten och service, finns det depåboxar att hyra?
Ska du ha paraplyflickor med?
Jag har ingen lust att rulla ut på banan med kalla slicks i Oktober, sedan undrar jag om Dunlopbussen brukar vara på plats för däckbyten och service, finns det depåboxar att hyra?
Exakt Pippi fejkar bara...blond e hon oxå
![]()
Hur går det med att starta din egna tråd om foto "Bulten 20090920 PippiT"
De låter bra det där med grus! På´t ba! Allt för lite balla bilder![]()
Räkna med mig!PippiT? Du e väl på också?
Nä nu ska jag iaf sluta spama sönder tråden och sticka ner och köra några varv på banan
GSXR1100R; Jag tror inte det skall vara något problem att låna el en stund på Rosenhill, du brukar ställa upp på det mesta...
Enjoy!
Åkej då ligger altså depån i Rosenhill och dom har el, Pippisarna är paraplytjejer, Isbjörnen är mekaniker/smörgåsnisse.Räkna med mig!PippiT? Du e väl på också?
Nä nu ska jag iaf sluta spama sönder tråden och sticka ner och köra några varv på banan
GSXR1100R; Jag tror inte det skall vara något problem att låna el en stund på Rosenhill, du brukar ställa upp på det mesta...
Enjoy!
Åkej då ligger altså depån i Rosenhill och dom har el, Pippisarna är paraplytjejer, Isbjörnen är mekaniker/smörgåsnisse.
Var hittar man tidsschemat?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti