Bulten 080928 .. glöm det

Släpp bilderna, av vilken anledning ska de inte publiceras? :va
för att vi inte är journalister som har detta som levebröd och vi behöver gotta oss i andras olycka.

Tycker det är väldigt bra av fotografera att inte publicera bilder om de har några, bättre att ta kontakt med de olycksdrabbade och låta dem få avgöra ifall bilderna ska läggas ut eller ej.

Vill du se olycksbilder finns det massor här med kvaddade bilar här http://www.wreckedexotics.com/ och det går säkert hitta massa kvaddade hojjar på nätet.

Jag har själv tagit bilder på krascher på banträffar och då har jag alltid givit den drabbade chansen och få avgöra ifall de vill ha bilderna på nätet eller ej.

Man kanske skulle kunna ta reda på vilken hoj som klotade och inte lägga upp bilder på juast den hojen?

Alla andra vill ju se sina bilder.

för att vi inte är journalister som har detta som levebröd och vi behöver gotta oss i andras olycka.

Tycker det är väldigt bra av fotografera att inte publicera bilder om de har några, bättre att ta kontakt med de olycksdrabbade och låta dem få avgöra ifall bilderna ska läggas ut eller ej.

Vill du se olycksbilder finns det massor här med kvaddade bilar här http://www.wreckedexotics.com/ och det går säkert hitta massa kvaddade hojjar på nätet.

Jag har själv tagit bilder på krascher på banträffar och då har jag alltid givit den drabbade chansen och få avgöra ifall de vill ha bilderna på nätet eller ej.
Så vitt jag förstår så är det inte olycksbilder det gäller utan att föraren kan finnas med på bild från körning innan olyckan.

Stämmer bra .. jag tror jag har bilder från innan olyckan och väljer att inte släppa några av dem med tanke på att jag inte vet utgången av olyckan.
aJag personligen har inte många bilder ändå så det borde inte vara ngn big deal .. Kanske var annorlunda tidigare på dan.

Om någon i min närhet skulle drabbas så skulle jag personligen vilja avgöra om de eventuellt sista bilderna på denne skulle publiceras med tanke på den varierande kommentarsfloran på detta forum.

ja vi vill se snygga hojar.

Om någon i min närhet skulle drabbas så skulle jag personligen vilja avgöra om de eventuellt sista bilderna på denne skulle publiceras med tanke på den varierande kommentarsfloran på detta forum.

går det inte få reda på vilken hoj som inte ska vara med.?

jag har några bilder men jag har inte en susning om den hojen är med.

Last edited:
Okej... då är jag med...
Vi håller tummarna att allt ordnar upp sig med dem som har gått omkull...

Självklart så hålls bilderna till jag vet...
När någon vet, så kanske vi kan starta en "ny" tråd, då denna vart mer en diskussion om alla frågetecken kring vilka som har gått omkull...

Mina tankar går till dem, och jag håller tummarna för dem.

olycka nr 2 hände vid pilen se kartan, på väg åt rosenhill-hållet. han var
vid medvetande och klagade över smärtor i höften. verkade i övrigt vid gott
mod. han hade kommit över i mötande fil och "tacklat" en bil i sidan. han som
körde bilen är även mc-förare, såg läget och gjorde allt han kunde för att
undvika kollision, men den var oundviklig.

Bifogat

• karta.jpg
    karta.jpg
    42 KB · Visningar: 83
Jag tycker du gör rätt Conseal, hade det varit jag hade jag förmodligen inte haft en tanke på det, förrän det är försent.

Bättre o vara försiktig. :tummenupp

Hemkommen från Huddinge Sjukhus där en av bröderna ligger, han är efter omständigheterna ok, men en aning mörbultad och kommer få jävligt ont, Ketogan tha shjat. han gick av vid 15tiden..

Brevid låg snubbe Nr.2 som klota Bulten idag, också en aning mörbultad med gipsad tumme, och ont i bena, han skulle åka ifrån sjukan nu vid 22-tiden, ingen större fara med honom mao.

Det framkom att det varit någon framme å plåtat våran broder där han låg.

Dessa bilder ska INTE komma ut på något som helst forum, kanske självklart, men jag klargör detta ändock.

Last edited:
Hemkommen från Huddinge Sjukhus där en av bröderna ligger, han är efter omständigheterna ok, men en aning mörbultad och kommer få jävligt ont, Ketogan tha shjat. han gick av vid 15tiden..

Brevid låg snubbe Nr.2 som klota Bulten idag, också en aning mörbultad med gipsad tumme, och ont i bena, han skulle åka ifrån sjukan nu vid 22-tiden, ingen större fara med honom mao.

Det framkom att det varit någon framme å plåtat våran broder där han låg.

Dessa bilder ska INTE komma ut på något som helst forum, kanske självklart, men jag klargör detta ändock.
Nu vet jag inte exakt vad du skrev där, men är det ketogan som gått omkull?

Självklart så hålls bilderna till jag vet...
När någon vet, så kanske vi kan starta en "ny" tråd, då denna vart mer en diskussion om alla frågetecken kring vilka som har gått omkull...

Mina tankar går till dem, och jag håller tummarna för dem.

jag fick lite bilder också, pausar med dom också!

Nu vet jag inte exakt vad du skrev där, men är det ketogan som gått omkull?

Nej.
Ketogan är ett syntetiskt morfin som jag mfl har det tvivelaktiga nöjet att provsmaka.

Jag syftade på att vår broder kommer få ta del av den där vara eldiga feelingen som sprider sig i kroppen å man lullar bort på små rosa moln så man slipper tänka på evil pain.

Skönt att få lite feedback om dessa två, skönt att de under dessa omständigheter har klarat sig rätt bra. Skönt att höra.

Nej.
Ketogan är ett syntetiskt morfin som jag mfl har det tvivelaktiga nöjet att provsmaka.

Jag syftade på att vår broder kommer få ta del av den där vara eldiga feelingen som sprider sig i kroppen å man lullar bort på små rosa moln så man slipper tänka på evil pain.
Då är jag med, my bad. :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...