Bulten 080928 .. glöm det

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Det kommer inte komma upp några bilder från mig från nu ikväll så det är ingen idé att det frågas.
Jag misstänker att jag har den olycksdrabbade på bild och det känns väldigt olustigt.
Det såg otäckt ut när jag stannade till och jag hoppas att jag fick några bilister att sakta in innan brandbilen spärrade vägen.

Håller tummarna ....

Hmm..men du åkte ju ut sent..är det ännu en olycka då?

Ingen som vet hur hojjen såg ut då? Tyckte jag läste att det var en blå r1/r6:a? Vore kul med lite bilder, men förstår dig helt.

Det var nu ikväll runt 19 (mellan bulten och rosenhill) .. blockade trafik i en stund och när brandbilen spärrade av vägen så vände jag och åkte via bulten/tullinge hem.

Det var nu ikväll runt 19 (mellan bulten och rosenhill) .. blockade trafik i en stund och när brandbilen spärrade av vägen så vände jag och åkte via bulten/tullinge hem.

vore trist om du inte la upp bilder pga olycka, ifall du har bra bilder, vore inte bra bilder lite plåster på såren?

Två olyckor idag på bulten alltså?, såg 1 ambulansbil och 2 brandbilar strax före 3 på väg hem ifrån bulten, såg rök ifrån ett hus men trode dem eldade, har det brunnit också eller behövdes det 2 brandbilar för en mc olycka? :S

hade jag åkt av o fanns på bild med min gröna kärlek så skulle iallfall jag uppskatta att få bilden upplagd, men det är ju bara jag.
alla kan ju inte tänka som mig det är jag väl medveten om.

hade jag åkt av o fanns på bild med min gröna kärlek så skulle iallfall jag uppskatta att få bilden upplagd, men det är ju bara jag.
alla kan ju inte tänka som mig det är jag väl medveten om.
Avvakar med mina med, tills jag vet att föraren är okej, samt att dennes bilder inte exponeras innan man vet att det är okej, lite illa att slänga ut bilderna så det blir fel... (Hänt mig vid två tillfällen, inge roligt, men vi kanske snart vet vem som klotade innan olyckan vid 17-tiden, jag lättade från bulten vid 15,10.)

OBS: Redigerar detta meddelande när jag vet mer... kan bjuda på mig själv under tiden... Då min son "sköt" farsan sin på bulten...
IMG_0825_a.jpg

tackar för gott omdömme gällande olyckan...

har vart på sjukhuset hela kvällen nyss hem kommen och polaren stanna kvar..

det e ok!!!

tack och hej, nu kastar jag in handuken för ett bra tag..

Vilken av olyckorna ? Den första eller den andra ?

har vart på sjukhuset hela kvällen nyss hem kommen och polaren stanna kvar..

det e ok!!!

Gött! :tummenupp

Antar Gösta pratar om den första. skönt o höra att det e stabilt

har vart på sjukhuset hela kvällen, kom ny hem ..

det e ok!!!

skönt att höra att det är bra efter omständigheterna

OK .. skönt att höra att en av 2 är ok .... fortfarande bekymrad över den andra dock ..

Skönt att höra att det gick bra med killen. Jag var med om olycka igår också, så inte kul när de händer igen o man kommer fram o ser precis samma sak igen... usch

Det är ett vist och mycket snällt och omtänksamt sätt att tänka på när man väljer att inte publicera bilder.
-Dock kan jag faktiskt tycka att det är fel.
Jämför med journalister, publicerar inte de bilder på olyckor och drabbade? Det är deras jobb! Att förmedla...
Tycker verkligen att det är tråkigt att det har blivit som de blivit. Vet inte om det alltid vart såhär mycket olyckor på vägarna, (MCvägarna, bulten, bogan) bara åkt hoj 2 år o innan dess la jag inte märke till de på samma sätt som nu.

Visa hur det fungerar på vägarna, varför censurera? Olyckor sker och folk BÖR vara MER medvetna om detta. Om folk tänkte mer och körde mera säkert skulle de flesta olyckorna kunna undvikas.

Kanske bilder skulle få fler att tänka? Vad sägs om ett plakat vid rosenhill med lite bilder från de olyckor som skett under säsongen? Jag skulle garanterat ställa mig där och titta och ta lärdom

Släpp bilderna, av vilken anledning ska de inte publiceras? :va

Skönt att höra att det gick bra med killen. Jag var med om olycka igår också, så inte kul när de händer igen o man kommer fram o ser precis samma sak igen... usch

Det är ett vist och mycket snällt och omtänksamt sätt att tänka på när man väljer att inte publicera bilder.
-Dock kan jag faktiskt tycka att det är fel.
Jämför med journalister, publicerar inte de bilder på olyckor och drabbade? Det är deras jobb! Att förmedla...
Tycker verkligen att det är tråkigt att det har blivit som de blivit. Vet inte om det alltid vart såhär mycket olyckor på vägarna, (MCvägarna, bulten, bogan) bara åkt hoj 2 år o innan dess la jag inte märke till de på samma sätt som nu.

Visa hur det fungerar på vägarna, varför censurera? Olyckor sker och folk BÖR vara MER medvetna om detta. Om folk tänkte mer och körde mera säkert skulle de flesta olyckorna kunna undvikas.

Kanske bilder skulle få fler att tänka? Vad sägs om ett plakat vid rosenhill med lite bilder från de olyckor som skett under säsongen? Jag skulle garanterat ställa mig där och titta och ta lärdom

Släpp bilderna, av vilken anledning ska de inte publiceras? :va

Min åsikt är att det kan vara jobbigast för anhöriga. Jag själv skulle nog inte säga så mycket om det släpptes bilder på mig. Absolut inga snaskiga bilder, utan snarare översiktsbilder. Det är alltid de anhöriga som lider mest vid olyckor.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show