Bullshit/övrigt

Ännu så verkar dom inte håra speciellt mycket. Men det kommer väl.
Städas? :)

Kastreras skall dom göra men inte riktigt ännu.

Näh ungarna har redan döpt dom.
Där hade man inget o säga till om som vanligt :D

Tråkigt bygge!!

Lite förvånad att UR quatron verkar hänga på rätt bra i första filmen, fast å andra sidan går det väl att plocka ut hur mycket som helt ur dem....

Verkar vara förbannat dåligt grepp i som där yookomukko ostarna, den spinner ju hela tiden :D

men då vet du ju hur man hänger på en respirator, du som vill ha mer vrid i sukkan :tummenupp

Du vet inte hur rätt du har :D:D:D

när han kör den där i norge på banan tror jag inte att det va mer än 0.6 bar i ladd villket ger den snurran ca mellan 6 och 700 hkr med det elakaste chippet som dom kör med när dom tog världrekordet är det 1,2 eller 1,8 bar och en bit över 1000 hkr sån effekt har man ingen som helst nytta av på en bana. den har gått på strippen oxå med riktiga däck med resultat att den gick på bakhjulen och låga 10or kommer inte ihåg men tror dom spräckte 10an oxå och åkte mitten 9 or villket är otroligt bra för en allround bil som man bara byter däck på och sedan åker bana med..

när han kör den där i norge på banan tror jag inte att det va mer än 0.6 bar i ladd villket ger den snurran ca mellan 6 och 700 hkr med det elakaste chippet som dom kör med när dom tog världrekordet är det 1,2 eller 1,8 bar och en bit över 1000 hkr sån effekt har man ingen som helst nytta av på en bana. den har gått på strippen oxå med riktiga däck med resultat att den gick på bakhjulen och låga 10or kommer inte ihåg men tror dom spräckte 10an oxå och åkte mitten 9 or villket är otroligt bra för en allround bil som man bara byter däck på och sedan åker bana med..

Jocke där hemma - jo du jag tänkte att vi skulle skaffa en allroundbil, vad säger du om det? :D:D

KOmmer nog se lite gay ut även på min hoj men testa du Bully .... hmmmm oj startade jag någonting nu .... :va

Va! vad är det för sätt att bitas sådär för att reta upp en:va

Men du bet mig på bollarna så jag hoppas det smakade bra ;) så undra vem som är gay!!!:tungan

Last edited:
Som min far alltid sagt om er:

Sie sind alle Homosexuell everybody, everybody. Sie möchten in den Schwanz zu bekommen, der Schwanz .. so war das letzte Märchen .. Sie können Ihre suck Cock die

Eller som Mor skulle sagt:

Hitto, nyt vain tiedä uskallamme juoda viinaa ja enemmän. helvettiä se voi olla huumeita ja väkivaltaa kuseen, että aasi, kun se on valmis .. Saatana kiusannut Mys

Last edited:

Sie sind alle Homosexuell everybody, everybody. Sie möchten in den Schwanz zu bekommen, der Schwanz .. so war das letzte Märchen .. Sie können Ihre suck Cock die

Hitto, nyt vain tiedä uskallamme juoda viinaa ja enemmän. helvettiä se voi olla huumeita ja väkivaltaa kuseen, että aasi, kun se on valmis .. Saatana kiusannut Mys

Moahaha :D:D

Shit vad många språk du kan!!! du var ju grym på arabiska och kinesiska också. Fan du slutar aldrig förvåna en.

Men kan du översätta din text så alla förstår?
Eller ska vi ta det på persiska?

Shit vad många språk du kan!!! du var ju grym på arabiska och kinesiska också. Fan du slutar aldrig förvåna en.

Men kan du översätta din text så alla förstår?
Eller ska vi ta det på persiska?

de vet du bruschan..
makala schok aleok matoscha

ماذا بحق الجحيم انا ذاهب الى جمهورية يوغوسلافيا الاتحادية جميع الاصفار الداعر في هذا النادي مرة أخرى على أنبوب. الأول ، بل قد يعيق البدء في أكثر من مائتين والمثانة. مثل الأم الحقيقية الأبله

de vet du bruschan..
makala schok aleok matoscha

ماذا بحق الجحيم انا ذاهب الى جمهورية يوغوسلافيا الاتحادية جميع الاصفار الداعر في هذا النادي مرة أخرى على أنبوب. الأول ، بل قد يعيق البدء في أكثر من مائتين والمثانة. مثل الأم الحقيقية الأبله

Å vad fan står det där..:va:va

Back