Bullshit/övrigt

...jag blev också illamående och yr så in i helvete redan efter några meter på gokart banan...har kört förut på utomhusbana och då utan problem...kanske var det en kombination av dålig ventilation och att vi körde motsols...vad vet jag...:confused:
//Wille

hahaha, härligt att vi e två iaf. Riktiga tuffingar :tummenupp

Haha jag vet varför..

Ziddo ville inte ha ert stora motstånd, för jag såg när han pruttade i era hjälmar innan ni körde.. Jag menar vem blir inte yr och åk sjuk och kräksjuk av en Ziddo prutt:fart:fart

Menar du till mig ?

dafo.se skrev:
Konstruktör släckanläggningar
Dafo är störst i norden på fasta släcksystem för bl.a. tunga fordon och rumsskydd.

:va

Haha jag vet varför..

Ziddo ville inte ha ert stora motstånd, för jag såg när han pruttade i era hjälmar innan ni körde.. Jag menar vem blir inte yr och åk sjuk och kräksjuk av en Ziddo prutt:fart:fart

:mad:

Last edited:
Idag fick jag veta att knäppandet och smärtan jag har haft i handen sedan olyckan (förutom den skadade handleden) är en oläkt båtbensfraktur där det nu skapats fibros. Skönt att de kan kolla upp sånt ordentligt när jag låg på sjukan. Nu måste skiten opereras istället, fan vet hur länge det kommer ta å läka. Kan jag inte åka hoj i vår så stämmer ja fan Karolinska för psykiskt lidande! ;)

Idag fick jag veta att knäppandet och smärtan jag har haft i handen sedan olyckan (förutom den skadade handleden) är en oläkt båtbensfraktur där det nu skapats fibros. Skönt att de kan kolla upp sånt ordentligt när jag låg på sjukan. Nu måste skiten opereras istället, fan vet hur länge det kommer ta å läka. Kan jag inte åka hoj i vår så stämmer ja fan Karolinska för psykiskt lidande! ;)

Trist som fan, känns som om du haft din beskärda del av frakturer från den olyckan.
Se det från den ljusa sidan, det är förhoppningsvis läkt till säsongen -10...

fy fan, båtbenet läker sakta. haft spricka i min högra hands båtben och den lilla sprickan tog 2månader att läka.

Men till nästa säsong är det lugnt, läcker nog tills dess om de inte klantar till det igen.

fy fan, båtbenet läker sakta. haft spricka i min högra hands båtben och den lilla sprickan tog 2månader att läka.

Men till nästa säsong är det lugnt, läcker nog tills dess om de inte klantar till det igen.

En hand läker Bully, inte läcker.:tungan

En brud kan vara läcker, eller din hoj läcker olja.
*Moahahaaaaa* :tummenupp

Trist som fan, känns som om du haft din beskärda del av frakturer från den olyckan.
Se det från den ljusa sidan, det är förhoppningsvis läkt till säsongen -10...

jo tack, 10 frakturer är vi uppe i nu. båtbenet har säkert läkt till säsongen börjar, dock har de inte kommit fram till vad som e problemet med handleden, så den processen fortsätter. där snackar vi ligament och minisker, sånt skit kan ta all jävla evighet, om det ens läker.

ja det kanske tar två månader om de gör något åt frakturen direkt. googla på båtbensfraktur så står det direkt att en båtbensfraktur bör tas hand om direkt då det är dålig blodtillförsel till det området och därför läker väldigt dåligt. 4 månader känns ju inte precis som "direkt", nu måste de skrapa bort all fibros som skapats och sedan laga skiten, kan säkert ta längre tid än 2 mån, men vi kan ju alltid hoppas.

ja ska fanimig bööööörna nästa säsong! håller ju fan på å pimpar hojen! bling bling!

Last edited:
Back