rezz
Ny medlem
Hej, jag skall ner till Alperna i sommar, och har hört att de är hårda med bullernivåerna. Jag har en Speed Triple -97 med kolfiberslipon.. Tror ni detta kommer bli ett problem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ett svenskreggat fordon lyder väl endå under svenska regler, och är det godkännt i ett EU land borde man ju få köra i andra länder? Eller är det så att engelsmännen stannar på gränsen till frankrike och byter framlampor på bilen för högertrafik? låter märkligt...
ett svenskreggat fordon lyder väl endå under svenska regler, och är det godkännt i ett EU land borde man ju få köra i andra länder? ..... låter märkligt...
Vad är det för buller som är i paritet med alperna? Låter alperna mycket?
skrivihop.nu.
Förlåt, jag var bara tvungen.
hehe..Vad är det för buller som är i paritet med alperna? Låter alperna mycket?
skrivihop.nu.
Förlåt, jag var bara tvungen.
hmm... jag har orginalet kvar.. kanske värt att montera det.. (fast jag vill ju inteBorde inte vara ett problem, men det kan det bli.
Jag åkte en massa mil och en hel radda länder på en SV1000S med devil pipor, inga problem.
Men, du kan råka träffa herr sturmbahnführer från den tyska polizei som tar dig ur trafiken pga ej TÜFF-certifierade lösningar på din mc...
Då har du ett problem. Dyr sådant. Frakta hojen till Svedala eller betala transport till verkstaden där du köper och monterar originalpipor är ju alternativen då.
Risken är nog ganska liten att det händer, men om det händer är konsekvenserna stora.
Numera behåller jag original-avgassystem på hojen. Ett problem mindre att tänka på när jag ska toura.
Har hört det.Vet av egen erfarenhet att polisen i Schweiz är synnerligen nitisk.
Med bullrigt auspuf kan de bli problem i Tyskland
Kolla polisen som pekar på det tomma hålet där en DB-killer ska sitta
http://www.youtube.com/watch?v=iHo-lZ5Hf1k
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |