Bulle på ryggen.

HanneZ skrev:
Jag har problem med att min hjälm sugs uppåt typ, även fast hakremmen sitter som fan. Skulle en puckel göra de bättre?

Skulle inte förvåna mig, eller kanske ett annat kåpglas.
Jävligt obehaglig effekt! :näsblod
Testa att köra med löspuckel (läs ryggsäck) så kan du kanske få ett svar på vad som behövs.
/T

stranglefoot skrev:

Nä det gör jag inte och det skulle aldrig falla mej in att uttrycka mej på det sättet att jag har kört +200 ....fruktansvärt ansvarslöst att säga så , tänk lite på alla som läser inläggen det blir ju inte nå bättre rykte för oss sporthojsåkare med såna inlägg som "tob "la ut.

ok

GixxerperO skrev:
Nä det gör jag inte och det skulle aldrig falla mej in att uttrycka mej på det sättet att jag har kört +200 ....fruktansvärt ansvarslöst att säga så , tänk lite på alla som läser inläggen det blir ju inte nå bättre rykte för oss sporthojsåkare med såna inlägg som "tob "la ut.

Ok, skojade bara, det var 109 km/h jag körde, hoppas det känns bättre inför helgen.
/T

GixxerperO skrev:

Finns det sporthojåkare som INTE kör minst 200 regelbundet? Jag gjorde det mest hela tiden när tillfälle gavs :va

tob skrev:
Det var ju det också, skinnstället platsar inte riktigt i kategorin "snygga", tidigt -90 tal och ett utseende som skulle få Darkwing Duck att blekna av avund, så det där med inbyggd puckel det hittar man bara på framsidan av den här gubben. Hmmmm, men å andra sidan så kanske man skulle sitta baklänges, då är det ju en rejält tilltagen puckel som guidar bort turbulensen....jaa, joo :hihi
/T

:rofl

Var inne på att köpa ställ med puckel först, fast sen dök ett klipp upp så det blev utan istället.
Själv hade jag tänkt skaffa ett doublebubblekåpglas i vilket fall som helst. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman