Bulldog med flera

Renå

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2004
Hoj
Superseven
Hej!

Har kikat lite på Bulldog som nästa hoj, tycker den verkar ha för lite effekt. Någon som kan tipsa om liknande hojar? I samma prisklass.

TACK!

finns nog inga likn i samma prisklass..
mt01...men de e ju upp nåra tusen :rolleyes:

Renå skrev:
Hej!

Har kikat lite på Bulldog som nästa hoj, tycker den verkar ha för lite effekt. Någon som kan tipsa om liknande hojar? I samma prisklass.

TACK!
900 hornet funkar :fyllisar

Nej nej nej... :fatta!
Du får inte köpa en Bulldog. Jag funderade på detsamma. Visst är den snygg men Fan va slö den va... :huvet

kjelle hälsar :fyllisar

Hornet,fazer,Z750/Z1000, sv om man gillar nu gillar v-twin,

madmagnus skrev:
jag skulle köpa en ny KTM SuperDuke om jag hade råd! :3freak
Ja att den är fet! Man har ju varit på Ride och provsuttit och drägglat lite :yoparty

Fadern.

Renå skrev:
Hej!

TACK!
Buell så klart ett vrid som heter duga (med sportster motorn såklart.S1,X1) :tummenupp .Detta är en extremt rolig hoj :) och billig att äga :tummenupp med alla dessa fördelar :yoparty

jag säger bara yamaha xjr 1300
jag var på g att köpa en bulldog innan jag
provade en xjr 1300
jag tyckte som du att den var lite tam..
xjr:en går mycket bättre..

Renå skrev:
Hej!

TACK!

Jabben skrev:
Ja att den är fet! Man har ju varit på Ride och provsuttit och drägglat lite :yoparty

mmmm... jag ska höra med Håkan om jag inte kan få en :hihi jag har ju trots allt turbokitat hans tävlingsbuss :yoparty

madmagnus skrev:
jag skulle köpa en ny KTM SuperDuke om jag hade råd! :3freak
Jag med!! Var på Bike i Trollhättan och tog ut den på en provtur på 20 min och fan va den gick!! Helt j__la underbar!! Kan varmt rekomenderas.

Varför inte en Bandit 1200. Finns mycket styling och tuning/trim till dom, särskilt i Tyskland...
Eller så väntar du tills vi får se Suzukis B-King :yoparty på vägen (om det nu inträffar)

Bifogat

• bike.gif
    bike.gif
    28 KB · Visningar: 153
Vet ikke hvordan prisene er i Sweden men kjøper du en brukt Cagiva Rapttor/V-raptor så får du italiensk design å verdens beste V-twin.

Alternativt kan du kjøpe en TL1000 R eller S å bygge fighter av.... fortsatt med verdens beste v-twin.

Har du penger nok...kjøp en Super Duke :tummenupp

tjena
har du bestämt dej?
svårt eller?

:Bugar

Renå skrev:
Hej!

TACK!

Renå skrev:
Hej!

TACK!
moster 900 närmast finns en uppsjö av dessa goog luck

jontobee skrev:
Buell så klart ett vrid som heter duga (med sportster motorn såklart.S1,X1) :tummenupp .Detta är en extremt rolig hoj :) och billig att äga :tummenupp med alla dessa fördelar :yoparty

samma prisklass :7peta

Fel forum...Bullen är förvisso snygg men absolut ingen streetfighter. Inte ens med PC, öppnare filter och effektpipor är det något klipp i motorn. De hojar som nämnts här (XJR 1300, X-11, Hornet 900, Monster 900, Caviga Raptor mlf) kör åttor kring en Bulle. :fakta

Renå skrev:
Hej!

TACK!

Finns många starkare hojar i samma prisklass, men de kostar i försäkring. Bulldog är en billig hoj totalt sett, och det är väl därför den sålt bra söderöver.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman