Bulldog med flera

fazerfun skrev:
Fel forum...Bullen är förvisso snygg men absolut ingen streetfighter. Inte ens med PC, öppnare filter och effektpipor är det något klipp i motorn. De hojar som nämnts här (XJR 1300, X-11, Hornet 900, Monster 900, Caviga Raptor mlf) kör åttor kring en Bulle. :fakta

:7peta Jag fick ur 80 hästar och 106 Nm på slangen på min Bulle.
Var dock lite mer gjort än det du nämde... :hihi
(typ, 1200 cc, hög komp kolvar, kammar, portad, titan pipor, K&N filter, etc etc, kommer inte ihåg allt, sålde den för 1,5-2 år sedan och köpte mig en motard... :yoparty :yoparty )

Igentligen gjorde jag bara den så som Skramlaha borde sålt den från början...
Tror den rullar i göteborg, men som sagt, det var nästan 1.5-2 år sedan...

:hej

Mitt råd är dock simpelt, Duke 990!!! :yoparty

PutteLiten skrev:
:7peta Jag fick ur 80 hästar och 106 Nm på slangen på min Bulle.
Var dock lite mer gjort än det du nämde... :hihi
(typ, 1200 cc, hög komp kolvar, kammar, portad, titan pipor, K&N filter, etc etc, kommer inte ihåg allt, sålde den för 1,5-2 år sedan och köpte mig en motard... :yoparty :yoparty )

Igentligen gjorde jag bara den så som Skramlaha borde sålt den från början...
Tror den rullar i göteborg, men som sagt, det var nästan 1.5-2 år sedan...

Mitt råd är dock simpelt, Duke 990!!! :yoparty

Ja det var ju onekligen "lite mer".... :)...tveksamt om det räcker för att kvala in som streetfighter. Tycker också att Yamma missade målet med Bullen. Lite Opel Manta-syndromet där: den ser ut att vara något den inte är.

fazerfun skrev:
Ja det var ju onekligen "lite mer".... :)...tveksamt om det räcker för att kvala in som streetfighter. Tycker också att Yamma missade målet med Bullen. Lite Opel Manta-syndromet där: den ser ut att vara något den inte är.

Håller med. Ser bra ut, men lever inte upp till utseendet.
Inte ens cross-styret var tillräckligt att goera streetfighter av den... :hihi

Har inte ångat en sekund att jag bytte bort den mot en motard. :)

*/ ?>
Back