Deathmachine
Corrupt Streetfighter
Jag hittar inte det kitet jag har (websidan är ju fanimig helt bombad). Jag beställde det genom Robban's Speedshop där jag köpte hojen, så jag vet inte exakt vilken sida det fanns på.
Det påminner om det som sitter på den svart-oranga på dina bilder, men jag har ju kvar originalsadeln. Det är iallafall en väldigt liten glasfiberpryttel man får. Kolla på bifogad bild av originalet, jag har ringat in ungefär vad som blir kvar med ombyggnadskitet.
Dock är lyset (LED) lite mindre, det monteras dessutom innifrån. Det ingår ju inga blinkers, så det får man lösa på nå't sätt. Har inte kollat så noggrant än, får klura lite på det.
Ska leta lite på Hillbilly Motors hemsida och se om jag kan luska reda på vad det är jag köpt. Har för mig att den kostade 3 600 kr iaf, vilket förmodligen ger ett kilopris på en miljard!![]()
det ser ut att kunna bli snyggt... men har han fler bakpartier hemma eller beställer han bara om man bestämt sig?
Fan, kanske skulle åka förbi eskilstuna när jag e i stockholmsregionen nästa gång o åka in till hans shop. Bor du i eskilstuna med?