Haha! Så är det med originalgrejer. Förövrigt kan jag tillägga att jag bytte klossar bak för kanske 20-30 mil sedan. Först nu börjar de kännas som de tar som de ska.
Bara o hänga här mao!
Tyvärr har det varit lite dålig aktivitet på sista tiden. Du får väl hjälpa till med den saken!
En annan tanke som slagit mig är om vi inte ska försöka få ihop en Buellträff eller åkning nästa säsong. Vore ju skoj att få lite ansikten IRL på folket som hänger i tråden. Finns intresse för något sådant?
Tidigare kunde man gå in på Amerikanska Buellsidan och få dessa uppgifter. Vet ej hur det är nu. Kolla! Typ in på sidan om hojarna, sen kunde du klicka dig vidare på "specs" eller något liknande, då fick du fram en massa statistik.
Edit 1: Jepp, ska göra så gott jag kan. Kan som sagt inte så mycket men har kanske en del frågor så d e väl bara o fråga på.
Edit 2: Jag åker mer än gärna på en Buellträff men har ju ingen båge än så då känns det inte så värt

Vi får se om jag kan få ihop det med ekonomin. Har hittat en hoj på Blocket som jag VERKLIGEN vill ha. Den e perfekt för mig känns det som, även om jag aldrig kört en Buell. Men jag kan inte inse att det kanske inte alls är den båge som jag bör ha. Skulle det va så vet jag inte vad jag gör för Buell e ju bara så jävla snygga.
Om folk är tillräckligt intresserade här så kanske vi kan slänga ihop ett eget litet forum, ett gratis forum.. sen ha egen buell rekalm (som Mr-Buell kan ordna). Hjälpte min polare med det.. han har ett monkeybiker forum.
Visst finns det väl både nack och fördelar ang ett eget forum.
Det är inte lika lätt att kolla resten av trådarna i detta forum och det kanske är lätt att forumet dör ut med tanke på hur får som verkar köra Buell och som dessutom hänger på forum...
Men finns det intresse gör jag det med glädje.
Jag kan regga domän o allt så man få en enkel adress o skit. Sen om man vill hårdsatsa på det kan man t ex till o med trycka en del klistgermärken och/eller visitkort typ som Buell handlare ger till kunden o säger här hittar du likasinnade och tips för Buell ägare. Osv...
Say the magic word!