Som en Indisk kopia på ngn ful Yamaha xjzk 950Komprimerad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som en Indisk kopia på ngn ful Yamaha xjzk 950Komprimerad!
Hur gamla är finskorna . Mvh .Det är finskor från Suomi.
sugosex årHur gamla är finskorna . Mvh .
Saknar stora sport twinnar idag.Då verkar de vara på väg att starta upp igen..?
Hade mer eller mindre missat att de lagt ned sen sist. De konkade visst i slutet på förra året. Men nu är siktet inställt på att produktionen skall dra igång hösten 2025
![]()
HOME | Buell Motorcycles
Buell motorcycles are handbuilt American made Superbikes that take riding to the next level. This is the official page of Buell motorcycles.www.buellmotorcycle.com
Modellerna då.
Inte mycket nytt under solen.
Hammerhead 1190
View attachment 516496
View attachment 516497
Kan någon förklara frambromsarna på hammerhead 1190? Är det nån teknisk eureka eller...?![]()
Tack för förklaringenBuell har detta som gimmick sedan mååånga år. I teorin effektivare broms per kvadratcentimeter bromsskiva/bromstryck, i praktiken betydelselöst och sårbart… och krångligt att byta däck.
Med vänlig hälsning,
Tack för förklaringen
Det där påminner mig om AFM lyftarna på min LT4 motor. General Motors tyckte det var en bra idé för 5-7% (?) lägre bränsleförbrukning på en 6 liters V8. Problemet? Lyftarna pajar (fastnar i kollapsat läge) och orsakar skador på stötstänger, kamaxel osv (läs motor generellt, även cylindrar). Hur mycket kostar det att byta? Ehh... Ett stycke motor?
De AFM lyftarna sitter på väldigt många GM modeller och de har blivit stämda för det, be aware![]()
Det kan man absolut göraMan kan byta kamaxel, lyftare osv.
Med vänlig hälsning,
We are in accordJänkarna har ingen känsla för kvalitet, ingenjörer har inte så hög status och när produkter inte kan konkurrera ropar man på tullar istället för på utveckling.
Med vänlig hälsning,
Det kan man absolut göraI bästa fall räcker det med att byta lyftare, men har man otur kan det ena leda till det andra, och det tredje, och repor i cylindrar
Repor i cylindrar är knepigt att åtgärda på prestandamotorer med tajta marginaler/toleranser. Det hade liksom varit bättre att kanske typ inte operera in hjärtflimret till att börja med?
Ibland känns det som att jänkarna gör saker annorlunda bara för att få vara annorlunda. Istället för att finslipa och förbättra befintliga system/upplägg som bevisligen fungerar så väljer man att hitta på nått helt eget som ofta blir lite sisådärIf it aint broke, dont fix it
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |