Budgetracing 2012 - Idéstadiet

Så vi skippar.
Bakgrundsfakta - Planering - Finansiering - Förankring - Samverkan - Analys - och till slut Implementeting :va

Fast med rätt sätt blir aldrig ngt gjort ;)

Är du intresserad? Jag ska ner och handla min i Tyskland. Ska du med? Så köper vi en till dig oxå :tummenupp

Är det här nånting ni tänkte er bara inom er klubb eller är det på nationell nivå så att säga? :)

Vi är ingen klubb/förening. Detta är på vanlig bankörningsnivå. Ingen tävlingsverksamhet. Inga egna bandagar/grupper.
Detta är att vi som köper denna typ av hoj bokar oss i samma bankörningsgrupper och kör mot varandra.
Skulle vi bli många så kan man kolla om intresset finns för egna bankörningar/grupper och kanske tävling.

Vi är ingen klubb/förening. Detta är på vanlig bankörningsnivå. Ingen tävlingsverksamhet. Inga egna bandagar/grupper.
Detta är att vi som köper denna typ av hoj bokar oss i samma bankörningsgrupper och kör mot varandra.
Skulle vi bli många så kan man kolla om intresset finns för egna bankörningar/grupper och kanske tävling.

Jag är själv i situationen att jag måste köpa ny hoj (med budgeten tillbaka på noll), så det får gärna bli något billigt. Jag kommer nog bara köra bana i framtiden. Så det här konceptet verkar ju så nära man kan komma med mina nuvarande förutsättningar.

Mycket intressant!

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back