Budgetracing 2012 - Idéstadiet

Så vi skippar.
Bakgrundsfakta - Planering - Finansiering - Förankring - Samverkan - Analys - och till slut Implementeting :va

Fast med rätt sätt blir aldrig ngt gjort ;)

Är du intresserad? Jag ska ner och handla min i Tyskland. Ska du med? Så köper vi en till dig oxå :tummenupp

Är det här nånting ni tänkte er bara inom er klubb eller är det på nationell nivå så att säga? :)

Vi är ingen klubb/förening. Detta är på vanlig bankörningsnivå. Ingen tävlingsverksamhet. Inga egna bandagar/grupper.
Detta är att vi som köper denna typ av hoj bokar oss i samma bankörningsgrupper och kör mot varandra.
Skulle vi bli många så kan man kolla om intresset finns för egna bankörningar/grupper och kanske tävling.

Vi är ingen klubb/förening. Detta är på vanlig bankörningsnivå. Ingen tävlingsverksamhet. Inga egna bandagar/grupper.
Detta är att vi som köper denna typ av hoj bokar oss i samma bankörningsgrupper och kör mot varandra.
Skulle vi bli många så kan man kolla om intresset finns för egna bankörningar/grupper och kanske tävling.

Jag är själv i situationen att jag måste köpa ny hoj (med budgeten tillbaka på noll), så det får gärna bli något billigt. Jag kommer nog bara köra bana i framtiden. Så det här konceptet verkar ju så nära man kan komma med mina nuvarande förutsättningar.

Mycket intressant!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...