Brudmagnet

nu när jag ändå får hjälp hur gör man så man får två bilder som byts hela tiden!!! hoppas ni förstå mig nu

sharpedge skrev:
BB: Skönt att höra att du fått igång hojen igen :)

Tack! Hon spinner som en katt nu, en väldigt tyst katt.
Men till hösten eller nästa år blir det nog byte av hoj. Är inget fel på en 400.a men jag vill kanske ha en 90talare.

DIIAZ skrev:
nu när jag ändå får hjälp hur gör man så man får två bilder som byts hela tiden!!! hoppas ni förstå mig nu

btw varför e du inte ute å åker för? hur e läget annars då? Ska hälsa från Micke La Placa som sitter här brevid mig :tungan

DIIAZ skrev:

När du kommer på det får du gärna berätta hur du gjorde... Jag vill också ha :va

Flörtar tjejer vid övergångsställen???...ska kanske prova o stanna för rött nån gång med andra ord :3freak

DIIAZ skrev:

Det låter som att du vill ha en animerad gif.
Det kan du göra med t.ex. photoshop (eller ImageReady kanske det heter). Har du inte tillgång till det så är det bara att lägga upp bilderna i en tråd här så finns det många som är villiga att hjälpa till. Jag är nästan alltid villig :D

Tessan skrev:
Vänder de sig mot dig eller bort från dig....?! ;)

Hehe var det bort eller var det mot....... jag kommer inte ihåg:)

Var och ölade med min kompis idag, han som skall köpa en ZX9-R. Har snackade hoj så nu vill man nästan ta bort annonsen och sticxka ut och köra på fyllan......(ps skulle inte köra på fylman)

Man ska väl kunna pula iårning på järnhästen så åtmnstonde nån gammal tant får nackspärr, men man ska väl inte hoppas på för mycket :hoppa

Jajja, tillbaks till ölet :öl skål :3freak

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...