Brudmagnet

Mingves skrev:
Grejen är väl att alla vänder sig om när man kommer körande, så är det i varje fall när jag kör förbi....

///M
Jo, men det är bara för att dom tänker: "Har inte han sålt hojen" osså måste dom kolla en gång till för att försäkra sig att de va du

:D

Tessan skrev:
Ett litet tips då... Utöka din värld...! :D Det FINNS faktiskt tjejer som har lite vett.... ;)

inte för att sabotera tråden men det är inte så många tjejer som gillar Ali G som du Tessan verkar göra? :tummenupp tycker det är lite kul.

suntrip skrev:
Nåt som gjorde min Onsdag lite roligare...

Var på väg hem med hojjen stannar vid rödljus Kungsholmtorg....

Vid övergångsstället går en otroligt porrig tjej 20-25 år ljust långt hår, grymmt
tajt kropp :D

Helt utan förvarning vänder hon sig mot mig, när hon står mitt framför och slänger iväg en Pussmun och flirtar :brinnerup

Blev så förvånad att jag inte ens hälsade...

Men men MC=Brudar

Hade du haft en röd Ducce så hade du fått sätta på henne i refugen... :D

Har sagt det förut, men jag säger det igen...
Det är sexigt med killar som kör hoj!!!!
:kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär :kär

suntrip skrev:
Nåt som gjorde min Onsdag lite roligare...

Var på väg hem med hojjen stannar vid rödljus Kungsholmtorg....

Vid övergångsstället går en otroligt porrig tjej 20-25 år ljust långt hår, grymmt
tajt kropp :D

Helt utan förvarning vänder hon sig mot mig, när hon står mitt framför och slänger iväg en Pussmun och flirtar :brinnerup

Blev så förvånad att jag inte ens hälsade...

Men men MC=Brudar
Säker att ingen annan stog bakom...Skojja =) Fortsätt med det! :tungan

suntrip skrev:
Värsta töntarna är dom 12-15år (killar) som står vid tex busshållplatser och simulerar bakhjulsåka :va

Såg 3 såna idag på väg till jobbet, vet inte varför jag blir så agg mot såna :confused:
Hatar det där jag också. Vill helst själv avgöra när det är lämpligt med "show" och inte.

Fick syn på en blå R1 med highpipes på väg till träningen. Fick se en härlig stående wheelie på sisådär 100 meter! :yoparty :tummenupp

Tycker det är var och ens förbannade plikt att bjuda på lite bakhjulsåka om man äger en sådan typ av hoj. :D

I och med detta har jag bestämt mig för att skaffa sporthoj. Amen.

bara 100 meter,d lät illa men killen kanske inte hunnit öva så mycket.........

klart som fan man bjuder på bakhjulsåka,ska man köra som en kärring finns det eu moppar o även burgmann eller vad dom heter dom där rullande meningslösa skinnfotöljerna

Holger skrev:
bara 100 meter,d lät illa men killen kanske inte hunnit öva så mycket.........

klart som fan man bjuder på bakhjulsåka,ska man köra som en kärring finns det eu moppar o även burgmann eller vad dom heter dom där rullande meningslösa skinnfotöljerna

Jepp. För sen så åkte han över ett krön så jag såg inte mer. Men han hade nog koll på grejjerna. För det gick faanimej undan.

Är det svårare/lättare att wheela med sporhoj än med enduro? Med tanke på effekten borde det ju inte vara några problem med långa powerwheelies. M.a.o. lättare att se bra ut fast att man är dålig. :va

ok då hade han nog koll på grejorna ändå,jag är ingen bakhjulsexpert,fzr:en jag hade förra året upplevde jag som lite svårkörd på bakhjulet men den är ju 30kg tyngre än r1,klarade att köra 1:an 2:an men lyckades inte långt när jag la i 3:an utan då gick den ner direkt,men det var ju power wheelies låg ej i balanspunkten.

KarlJohan skrev:
Jepp. För sen så åkte han över ett krön så jag såg inte mer. Men han hade nog koll på grejjerna. För det gick faanimej undan.

Är det svårare/lättare att wheela med sporhoj än med enduro? Med tanke på effekten borde det ju inte vara några problem med långa powerwheelies. M.a.o. lättare att se bra ut fast att man är dålig. :va

Beanise skrev:
Dags att skaffa Retta, om man vill ha flickvän med andra ord :banana

Lär nog kunna få problem om du ger rettan så mycket uppmärksamhet den förtjänar, gissar att :tuttar vill ha sin del av kakan, men det finns ju regniga dagar, och vintrar.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025