Brudmagnet

Värsta töntarna är dom 12-15år (killar) som står vid tex busshållplatser och simulerar bakhjulsåka :va

Såg 3 såna idag på väg till jobbet, vet inte varför jag blir så agg mot såna :confused:

suntrip skrev:
Värsta töntarna är dom 12-15år (killar) som står vid tex busshållplatser och simulerar bakhjulsåka :va

Såg 3 såna idag på väg till jobbet, vet inte varför jag blir så agg mot såna :confused:

Dra upp den då! Hade man själv vart i den åldern kan man ju leva en vecka på nåt sånt! Lite drygt när dom vill att man ska dra upp den i en bilkö på stan :3freak

Då jag presis hade köpt och hämtat min hoj så åkte jag ca 1 mil till bensinstationen och stannade för att tanka, brevid mig stannade en bmw med två brudar som gav mig komplimang direkt!

sedan tyckte de att hojen var snygg oxå :gnissla

Annars brukar faktiskt brudar vända sig om när man åker förbi :tummenupp

Hade du bara haft en fuzhat också så hade det blivit mer än flörtande det kan jag lova :D

suntrip skrev:

Tack för komplimangen, genast känner jag mig fem år yngre... :näsblod

Ok, simulerar bakhjulsåka är väl att ta i, men om det rullar förbi en trevlig hoj på gatan så äre väl klart att man hälsar lite genom att vicka på gashanden :banana

kaZmur skrev:
Hade du bara haft en fuzhat också så hade det blivit mer än flörtande det kan jag lova :D

När jag har fuzhat på mig brukar JAG vinka åt alla snygga tjejer :tummenupp
Alla blir så glada av att se en lurvig kille i trafiken :tungan

suntrip skrev:
Nåt som gjorde min Onsdag lite roligare...

Var på väg hem med hojjen stannar vid rödljus Kungsholmtorg....

Vid övergångsstället går en otroligt porrig tjej 20-25 år ljust långt hår, grymmt
tajt kropp :D

Helt utan förvarning vänder hon sig mot mig, när hon står mitt framför och slänger iväg en Pussmun och flirtar :brinnerup

Blev så förvånad att jag inte ens hälsade...

Men men MC=Brudar

Jag tror nog att det övergångsstället utanför jobbet, och bruden var kingen?, sanningen varar alltid längst.

suntrip skrev:
Nåt som gjorde min Onsdag lite roligare...

Var på väg hem med hojjen stannar vid rödljus Kungsholmtorg....

Vid övergångsstället går en otroligt porrig tjej 20-25 år ljust långt hår, grymmt
tajt kropp :D

Helt utan förvarning vänder hon sig mot mig, när hon står mitt framför och slänger iväg en Pussmun och flirtar :brinnerup

Blev så förvånad att jag inte ens hälsade...

Men men MC=Brudar

Är man porrig för att man är smal och har långt ljust hår? :va :dummer

Lilla_damen skrev:
Är man porrig för att man är smal och har långt ljust hår? :va :dummer

Ja det är samtliga kriterier för att uppfylla porrigt stadie :kocko

Måste jag göra målande beskrivningar för att alla ska bli nöjda??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????++

Vad är dina kriterier?

suntrip skrev:

Måste jag göra målande beskrivningar för att alla ska bli nöjda??

Vad är dina kriterier?

Blont hår och tajt kropp funkar för mig iaf..

suntrip skrev:

Måste jag göra målande beskrivningar för att alla ska bli nöjda??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????++

Vad är dina kriterier?

du glömde stora bröst :D :D :D

Grejen är väl att alla vänder sig om när man kommer körande, så är det i varje fall när jag kör förbi....

///M

wheelieman skrev:
Och är hon dessutom porrig så..mmmmmmmmmmm

Länge leve våren med alla lättklädda damer :tungan :tungan
Snuskgubbe... Ska du lura ut dem på sjön i din eka och sedan gå lös på dem??
:tungan
Äsch.. Du är för gammal för sånt iaf. Alltså tjejer... :D
Och så har du ju slö båge också..... :gnissla

Tessan skrev:
D beror väl på va man vill ha för flickvän.. D finns tjejer som inte skulle ge ett rött öre för en R1:a... :)
Men hallå.... VAd är det för tjejer??
R1:an är ju den ultimata prylen ju.... Förstår inte hur man inte kan tycka om Rettan... Det finna bara inte i min världsbild... :D

Back