..:::...::Bruden Eller Hojjen?...:::

Bruden eller hojjen?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag behöver inte välja bort något alls, min tjej har eget kort och egen gixxer 600 :yoparty :tuttar
mvh Hanky
 
Muggen skrev:
jag gjorde misstaget o valde bruden hela sommaren.. dummaste jag gjort. Så fort säsongen var slut så var det hon det med.

gjorde samma tabbe i sommras... valde 1 månad körning 2 månader me bruden sen så sa ja, dra helvete pryttjävel för ja ska åka HOJ!! hon ville t o m att ja skulle sälja hojen för den va töntig!!
 
GSX-R Micke skrev:
gjorde samma tabbe i sommras... valde 1 månad körning 2 månader me bruden sen så sa ja, dra helvete pryttjävel för ja ska åka HOJ!! hon ville t o m att ja skulle sälja hojen för den va töntig!!



Hur kan man tycka att en hoj e töntig? Nåt jag ALDRIG kommer att förstå!! :kocko
Sen så tycker jag att man alltid ska göra som man känner för, man vill ju inte göra ett val och sedan ångra sig. Jag skulle inte kunna välja bort nåt av dessa...köra hoj måste man och kn*lla måste man med....får ju fan ångest av att ens tänka på att välja bort nåt av dessa...
 
spectre skrev:
du gav henne på käften va??

näe, ville ju inte åka dit för barnmisshandel, saknar henne faktist ibland men ja har ju hojen kvar som ja kan smeka å kela med hur mycke ja vill utan den blir arg osv... :tummenupp
 
hojjen

Skulle aldrig skaffa en kille som inte körde hoj. Som tur finns det inte så många tjejer i min ålder som kör sporthoj så konkurransen e inte så hård om man vill få tag på en hojkille som vill ha en hojbrud!
Skulle iof lätt välja hojjen framför killen!
 
ninjacarro skrev:
Skulle aldrig skaffa en kille som inte körde hoj. Som tur finns det inte så många tjejer i min ålder som kör sporthoj så konkurransen e inte så hård om man vill få tag på en hojkille som vill ha en hojbrud!
Skulle iof lätt välja hojjen framför killen!



:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top