..:::...::Bruden Eller Hojjen?...:::

Bruden eller hojjen?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag behöver inte välja bort något alls, min tjej har eget kort och egen gixxer 600 :yoparty :tuttar
mvh Hanky

Muggen skrev:
jag gjorde misstaget o valde bruden hela sommaren.. dummaste jag gjort. Så fort säsongen var slut så var det hon det med.

gjorde samma tabbe i sommras... valde 1 månad körning 2 månader me bruden sen så sa ja, dra helvete pryttjävel för ja ska åka HOJ!! hon ville t o m att ja skulle sälja hojen för den va töntig!!

GSX-R Micke skrev:
gjorde samma tabbe i sommras... valde 1 månad körning 2 månader me bruden sen så sa ja, dra helvete pryttjävel för ja ska åka HOJ!! hon ville t o m att ja skulle sälja hojen för den va töntig!!

Hur kan man tycka att en hoj e töntig? Nåt jag ALDRIG kommer att förstå!! :kocko
Sen så tycker jag att man alltid ska göra som man känner för, man vill ju inte göra ett val och sedan ångra sig. Jag skulle inte kunna välja bort nåt av dessa...köra hoj måste man och kn*lla måste man med....får ju fan ångest av att ens tänka på att välja bort nåt av dessa...

spectre skrev:
du gav henne på käften va??

näe, ville ju inte åka dit för barnmisshandel, saknar henne faktist ibland men ja har ju hojen kvar som ja kan smeka å kela med hur mycke ja vill utan den blir arg osv... :tummenupp

hojjen

Skulle aldrig skaffa en kille som inte körde hoj. Som tur finns det inte så många tjejer i min ålder som kör sporthoj så konkurransen e inte så hård om man vill få tag på en hojkille som vill ha en hojbrud!
Skulle iof lätt välja hojjen framför killen!

ninjacarro skrev:
Skulle aldrig skaffa en kille som inte körde hoj. Som tur finns det inte så många tjejer i min ålder som kör sporthoj så konkurransen e inte så hård om man vill få tag på en hojkille som vill ha en hojbrud!
Skulle iof lätt välja hojjen framför killen!

:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...