Brudar

Rigge skrev:
Stoppiesar går före sprit :fakta

Är det finväder så!

Det skulle bli typ några grader varmt bara, så ...... vi får posaa ordentligt med fleecetröja utanpå skinnstället.....hehe

amullo skrev:
....så jag lovade att ta den så hon fick se hur den såg ut.
Lovande, tänkte en annan. Man åker ju ducce (den största posörhojen :crash )
Kommentaren hon fällde:
Vilken fin gul färg. :o

vad säger man i det läget? :gråta :fatta! :sjuk

*asg* Jamen vafan väntade du dig, att hon skulle börja snacka torrkoppling, v-twin och vrid med dig? Hur mycket vet du om hennes intressen? ;)

Du BÖR nog skruva ihop den, att går runt med cylindern i en ica-kasse å kröken runt halsen kanske inte ger så mycket imponeringsfaktor...... Hm, den ska nog helst rulla :tummenupp

Kast med jackad kolv på torget är ...... oprovat vad jag vet iaf.... men du kan ju meddela ifall det blir någe :kär :kär :kär

Nisse Järnet skrev:
*Hjälp* Nej de e klart det funkar! Måste skruva ihop den och ut och åka nu då! :D Eller man måste väl skruva isär den först också va?...fan då :crash

Tom Byron skrev:
Du BÖR nog skruva ihop den, att går runt med cylindern i en ica-kasse å kröken runt halsen kanske inte ger så mycket imponeringsfaktor...... Hm, den ska nog helst rulla :tummenupp

Kast med jackad kolv på torget är ...... oprovat vad jag vet iaf.... men du kan ju meddela ifall det blir någe :kär :kär :kär
hahaha Ska fan ut och köra lite "kast med liten cylle" och se vad som händer! :D

Re: Re: Re: Re: Brudar

Jenna J skrev:
Haha!! Fuuuuunny!! Vilket roligt intryck vi måste ge!! Men vintern är tiden då vi (läs jag) utvecklar vår intellektuella förmåga, vidgar våra vyer och blir open-minded!!
:fakta
.............................. he he :) bara en fantasibild av hur det skulle kunna vara :D

Fick för mig en gång (Edit: det var länge sedan) att Brudar + Bågar = FastDates kalendrar. :rolleyes:

Men... det verkar som jag har haft totalt fel, vilket är mycket positivt :tummenupp :crash

The_Wanderer skrev:
Fick för mig en gång (Edit: det var länge sedan) att Brudar + Bågar = FastDates kalendrar. :rolleyes:

Men... det verkar som jag har haft totalt fel, vilket är mycket positivt :tummenupp :crash

Den där musen har jag som avatar inne på ninjaforumet din härmis, :rolleyes:

:tummenupp

Aj satan! nåja varken du eller jag tog kortet.. so what.. :)
Ska hitta en bättre mus i framtiden :D kanske i den här tråden.. :D

Blackninja skrev:
Den där musen har jag som avatar inne på ninjaforumet din härmis, :rolleyes:

:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back