Brudar

Rigge skrev:
Stoppiesar går före sprit :fakta

Är det finväder så!

Det skulle bli typ några grader varmt bara, så ...... vi får posaa ordentligt med fleecetröja utanpå skinnstället.....hehe

amullo skrev:
....så jag lovade att ta den så hon fick se hur den såg ut.
Lovande, tänkte en annan. Man åker ju ducce (den största posörhojen :crash )
Kommentaren hon fällde:
Vilken fin gul färg. :o

vad säger man i det läget? :gråta :fatta! :sjuk

*asg* Jamen vafan väntade du dig, att hon skulle börja snacka torrkoppling, v-twin och vrid med dig? Hur mycket vet du om hennes intressen? ;)

Du BÖR nog skruva ihop den, att går runt med cylindern i en ica-kasse å kröken runt halsen kanske inte ger så mycket imponeringsfaktor...... Hm, den ska nog helst rulla :tummenupp

Kast med jackad kolv på torget är ...... oprovat vad jag vet iaf.... men du kan ju meddela ifall det blir någe :kär :kär :kär

Nisse Järnet skrev:
*Hjälp* Nej de e klart det funkar! Måste skruva ihop den och ut och åka nu då! :D Eller man måste väl skruva isär den först också va?...fan då :crash

Tom Byron skrev:
Du BÖR nog skruva ihop den, att går runt med cylindern i en ica-kasse å kröken runt halsen kanske inte ger så mycket imponeringsfaktor...... Hm, den ska nog helst rulla :tummenupp

Kast med jackad kolv på torget är ...... oprovat vad jag vet iaf.... men du kan ju meddela ifall det blir någe :kär :kär :kär
hahaha Ska fan ut och köra lite "kast med liten cylle" och se vad som händer! :D

Re: Re: Re: Re: Brudar

Jenna J skrev:
Haha!! Fuuuuunny!! Vilket roligt intryck vi måste ge!! Men vintern är tiden då vi (läs jag) utvecklar vår intellektuella förmåga, vidgar våra vyer och blir open-minded!!
:fakta
.............................. he he :) bara en fantasibild av hur det skulle kunna vara :D

Fick för mig en gång (Edit: det var länge sedan) att Brudar + Bågar = FastDates kalendrar. :rolleyes:

Men... det verkar som jag har haft totalt fel, vilket är mycket positivt :tummenupp :crash

The_Wanderer skrev:
Fick för mig en gång (Edit: det var länge sedan) att Brudar + Bågar = FastDates kalendrar. :rolleyes:

Men... det verkar som jag har haft totalt fel, vilket är mycket positivt :tummenupp :crash

Den där musen har jag som avatar inne på ninjaforumet din härmis, :rolleyes:

:tummenupp

Aj satan! nåja varken du eller jag tog kortet.. so what.. :)
Ska hitta en bättre mus i framtiden :D kanske i den här tråden.. :D

Blackninja skrev:
Den där musen har jag som avatar inne på ninjaforumet din härmis, :rolleyes:

:tummenupp

Nyheter
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad