Brudar

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Nu när det är varmt så finns det hur mycket snygga brudar som helst. Var gömmer de sig under vintern? Detta fenomen tycks ingen kunna förklara.

Undrar febrilt, om man hittar deras gömställe på vintern skulle det vara trevligt

:confused: :confused:

Blackninja skrev:
Nu när det är varmt så finns det hur mycket snygga brudar som helst. Var gömmer de sig under vintern? Detta fenomen tycks ingen kunna förklara.

Undrar febrilt, om man hittar deras gömställe på vintern skulle det vara trevligt

:confused: :confused:

De gör väl som vi hojåkare... sitter inne och möglar :crash

Re: Re: Re: Brudar

Blackninja skrev:
Jo, men på sommaren måste man åka hoj, då hinner man inte vara romantisk, så hitta dem på vintern skulle vara najs ;)

Man kan åka hoj hela dagarna, och vara romantisk på kvällarna :rodnar

Re: Re: Re: Re: Brudar

Mattiaz skrev:
Man kan åka hoj hela dagarna, och vara romantisk på kvällarna :rodnar

Där e kruxet, jag e student o utan lån, Jobbar som ett djur hela somrarna, fast detta e sista sommaren för det, sen tar jag examen. Vill ju inte leva i celibat

Vad ska man göra, hoj eller brud, skulle hitta en hojbrud? var :confused:

Ace Niki skrev:
Fan va jobbigt ni har det stackare :D Liiiiite lättare för oss tjejer att hitta hojåkande killar :cool:

Javisst e det synd om oss! :D

Re: Re: Re: Re: Re: Brudar

Blackninja skrev:
Där e kruxet, jag e student o utan lån, Jobbar som ett djur hela somrarna, fast detta e sista sommaren för det, sen tar jag examen. Vill ju inte leva i celibat

Vad ska man göra, hoj eller brud, skulle hitta en hojbrud? var :confused:

Skulle inte du ringa mig? :D :brynad :rolleyes:

Swedie skrev:
Finns året runt här :D

ska ta lite kort om jag kan när jag är på stan...

Har inte USA 60miljoner kraftigt överviktiga bland sina 270miljoner inv.??? :rolleyes:

Gillar du fläskiga fia svensken?

Rosaninja: De gömmer sig hemma hos mig, sen släpper jag ut dem lagom till sommaren för att tjäna mina pengar till Öhlins :tummenupp

750RR

nej maverick. stämmer inte i verkligheten. iaf inte för californiens college students.. lol.. snyggare brudar får man leta efter.

Jag bodde i Californien i ett halvår o jag måste säga att det inte var någon vidare klass på brudarna därborta. Tacka vet jag hederliga SWEDEN! Här finns det chicks så det räcker o blir över :tummenupp :slicka

Nyheter
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad