Brudar som stuntar/roadrejsar/kör som killar helt enkelt?

Victor skrev:
Okej... vi fattade vid första inlägget.
Vilka var det som skrev detdär?

Hmm...som sagt jag fibblade till det....och du tror att jag har hittat på eller.... :7peta :D

I följande ordning fälldes av följande..

MrB
svart/silver ZX-9R
Freppa

Hultan skrev:
Här har alla ni som tycker JoJo är så fruktansvärt hemsk en brud i eran smak då antar jag..
Varför skulle vi som tycker att JoJo ser ut som en översminkad transvestit gilla ännu fulare tanter? Hon borde väl snarare vara i din smak?

Det är möjligt att JoJo är vacker som en sommaräng på riktigt, men på bilden som postats här i tråden så ser hon ut som skit luktar. Pungt slut. Tatuerad, blonderad, silikon och halva sminklådan i fejset. Ofräscht som fan.

Hultan skrev:
Finns det? Drar mig till minnes nån flicka på Gixxer som wheelar på nån bild för ett tag sen på forumet..

Visst Ullis har man ju hört masssssoooooor om, men finns det tjejer i dom större klasserna? Internationellt?

Känner nån någon en tjej som hjular?
Jag kan nog fan inte ens komma ihåg att jeg ens sett en tjej på en större sporthoj.. Har sett att vissa här på forumet har Rettor osv.. Men jag har aldrig sett nån på gatorna?!

Så hur står det till därute? Är det så?
Min före detta åkte GSX1100R och hjulade, men vanliga är inte dom brudarna.

Tyckte denhär tråden va seriös från början så varför kom alla :tuttar in i tråden :va

Madhonda skrev:
Hmm...som sagt jag fibblade till det....och du tror att jag har hittat på eller.... :7peta :D

Det skulle jag kunnat tro. Men att få beröm av blåbären kan ju inte vara så svårt å andra sidan.
Men jag tror dom, du är säkert asgrym på att köra.

Last edited:
TinaTjejen skrev:
Med betoning på ÄR :fatta!

Whatever, talk to the hand.

Edit: En annan tjej som hävdade att hon var så jäkla snabb var Polly.
Söpade lätt alla killar på sporthojar med sin Funduro. Ellerhur.

Last edited:
TinaTjejen skrev:
Mer tuttbilder på tjejerna än bilder på tricken.. Kasst.

Va!? Hon sitter ju på hojen och visar upp sin bästa sida.
Jag har funderat länge nu, men jag förstår inte vad som är kasst med det.
:va

Victor skrev:
Whatever, talk to the hand.

Edit: En annan tjej som hävdade att hon var så jäkla snabb var Polly.
Söpade lätt alla killar som sporthojar med sin Funduro. Ellerhur.

Faktum är att Mad är snabb, troligtvis snabbare än en stor del av tjejerna och killarna på detta forum. Visst hamnar hon efter på ett licenspass, men på en vanlig bankörning för gatåkare tillhör hon tveklöst den snabbare halvan, oavsett kön, av klientelet på tillställningen ifråga.

abstruse skrev:
Faktum är att Mad är snabb, troligtvis snabbare än en stor del av tjejerna och killarna på detta forum. Visst hamnar hon efter på ett licenspass, men på en vanlig bankörning för gatåkare tillhör hon tveklöst den snabbare halvan, oavsett kön, av klientelet på tillställningen ifråga.

Japp, hon kör riktigt cleant, med bra tempo!
Tror hon skulle kunna ge exempelvis Sara en match med lite träning.
Ullis är dock den med mest galentalang och klart snabbaste tjejen på sporthoj..

abstruse skrev:

För att inte tala om hur snyggt hon kör, bra flyt i körningen o inte tokaxa på rakan och nita fullt inför kurvorna som en annan gör. :D

Heja Madde;)

GSXR1100R skrev:
Ja det kan jag intyga, jag fick lura Tanten till att hålla igen på rakan så att hon blev med på film, *censurerat*.

:pannkyss
Fjoll! :mad: Det är tur att alla vet att du är mytoman OCH att tanter faktiskt inte KAN köra hoj. :D

Puss då! :kär

Madhonda skrev:
Ja... man kan nog säga att ni blev lite överraskade första gången jag va med på en tur... inte utan att jag känner mig lite stolt... :) :brinnerup

Tjing!!

I sommar ska jag visa bulten för dig. :nicka

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey