haha.. hade de på känn!! Kände mig lite seriös här på jobbet så det smittade väl av sig

haha, där fick jag hålla mig så att jag inte fick konstiga blickar från alla kollegor på jobbet.
Då vet man att diskussionen går åt rätt håll
Last edited:



