Brud som bränner lite gummi :)

u read my mind :rofl
visade det klippet för en kompis tjej för 7-8 månader sen....hon har inte åkt med han sen dess!!

Jag och en polare gjorde en liten snällare variant på den. han hade och vi stog still vid ett rödljus. när det blev gult peta jag på henne och ropa hennes namn så hon vände sig om och flög sedan av när han brände iväg. det va kul.

Jag och en polare gjorde en liten snällare variant på den. han hade och vi stog still vid ett rödljus. när det blev gult peta jag på henne och ropa hennes namn så hon vände sig om och flög sedan av när han brände iväg. det va kul.

HAHA, klockrent! :D Där har vi sann skadeglädje! Skulle däremot aldrig våga utföra nått sånt! :tuttar

hehe...ELAKT...du får tänka på att tjejer e delikata varelser..finlemmade o skit..tål inte sådär jättemånga fall från hojjen...stackars liten :)

kolla in dessa bikerchixxen:
http://www.youtube.com/watch?v=csFXnIpDTrE

byt firsyr bara så kommer du oxå kunna göra börnisar (och kanske få bli :borrrad!). Men du kanske har en gammal bild.

Tack för tipset. Ja det är ju lite krångligt att få på mig hjälmen men det är väl typ det enda som skiljer mig från tjejen i klippet!

Är alldeles för snåål för börnisar. Förresten menar sparsam:D

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...