Brostugan på onsdag?

amlin

Wheelie is tha shiiit
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Såld
Någon som ska dit? Tänkte svänga förbi och kika på lite bilar och folk, damer förhoppningsvis :)

Måste spräcka oskulden på hojen min, med en onsdagskväll. :)

Ja, why not, det ser lite blekt med onsdagskörningar i övrigt?

Har av ngn outgrundlig anledning aldrig kört hojen till brostugan, man får ju skämmas! :tungan

En hojtvilling! ^^
Jag hade hakat på dig så hade vi kunnat köra i sverigeflaggagruppering hade det inte varit för att jag är så kass på att köra= bör hålla mig undan större grupper likatänkande.. :näsblod

Ja, why not, det ser lite blekt med onsdagskörningar i övrigt?

Har av ngn outgrundlig anledning aldrig kört hojen till brostugan, man får ju skämmas! :tungan

Vi får väl se hur vädret artar sig i morgon. Ser ju ut att bli lite sådär. Plus att det är Champions League final, det kanske påverkar morgondagens uppslutning :/

En hojtvilling! ^^
Jag hade hakat på dig så hade vi kunnat köra i sverigeflaggagruppering hade det inte varit för att jag är så kass på att köra= bör hålla mig undan större grupper likatänkande.. :näsblod

Hehe.. Ganska rookie jag själv, så ett lugnt tempo är inget jag tackar nej till.. :)

Last edited:
Jag hinner nog inte tyvärr....måste byta frambeläggen på älsklingen, fixa lite i tjejens lägenhet och packa inför flytten på måndag. :(

Vi får väl se hur vädret artar sig i morgon. Ser ju ut att bli lite sådär. Plus att det är Champions League final, det kanske påverkar morgondagens uppslutning :/

Japps, plus att det ju är uppdrag granskning om Bogesund osv, det får man ju inte missa. Kan sikta på nästa onsdag istället.

Japps, plus att det ju är uppdrag granskning om Bogesund osv, det får man ju inte missa. Kan sikta på nästa onsdag istället.

Mm :/
Jag har dock ett oerhört sug att köra lite idag. Så jag kommer nog dra ut, även fast det bara blir en timme eller två..:)
Siktar på att vara vid brostugan runt 19.30..:yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...