Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cool_lilja skrev:Fett burn på fyllan av Lilja o Pinky !!!!
Ninja streetfighter vs gsxr 750 !![]()
![]()

ozeo skrev:ni vet väl om att man inte får sitta bakom styret me startad hoj på fyllan?![]()

stoffer skrev:Du vet väl att polisen inte får gå in i deras garage?![]()
Botte skrev:Fan Pinky!! Jag trodde du hade stulit min hoj![]()
Hur många e de som har gula fälgar då??![]()
![]()
Ben Dover skrev:Kan inte hjälpa det men jag har lite medlidande med hojarna bakom.
Blev dom blästrade?
tror jag.Ben Dover skrev:Kan inte hjälpa det men jag har lite medlidande med hojarna bakom.
Blev dom blästrade?
Itacha75 skrev:Får dom väll ifall det begås ett brott? Så ifall någon misshandlar dig så måste farbror blå fråga dig ifall de får komma in? Nää, tror inte det.
BTW, nice bild!![]()
sporTlovEr skrev:Misstanke om brott så kan de kliva in o gripa dem, o tyvärr så berusade personer i sig är ju inte direkt diskreta o smarta av sig heller, grannar kan påkalla brandkår för att det ryker mm mm..
Nog för att det kanske var kul för stunden, men "fylletilltag" kan medföra böter, körkortsindragning(du har INGET vid styre på en maskin som är igång, finns folk som suttit vid ratten berusade med bilen igång som förlorat lappen)störande av allmän ordning etc etc, frågan är bara om DET är värt en fylleburnins?
Personligen anser jag att man INTE skall hålla på med motorfordon och vara onykter.

|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |