Bromsburn på fyllan (Ninja 6:a vs. gsxr 750)

Tocas gamla 12:a-fighter?

Annars är det nog en bra regel att hålla sig borta från hojen med alkohol i kroppen. :tummenupp

cool_lilja skrev:
Henke - Jag hämtade gixxern igår !!!!!!
Fet hoj !

När ska du byta ut din trötta avatar då?
Kan ju inte ha bild på en gammelhusa och en gammelRS.
VAR E GIXXERN? :yoparty

Men usch vad rökigt det såg ut. Och trångt verkade det också vara.

cool_lilja skrev:
äääää, knas, det va kanske inte så smart att göra det på fyllan, men kul va det.................hehe

vad gör man inte för lite partytrix :yoparty

:huvet otroligt dummt att göra det i fyllan gör det nykter i stället betydligt coooooooolare

Förstår inte riktigt vad folk gnäller om.
De burnade inne i ett garage som dessutom var deras eget.
För övrigt, eventuella lagar mot rattfylleri, gäller inte det främst på allmänna vägar?
Gäller det över huvudtaget i ditt egna garage?
Jag håller mig förvisso helt borta från alla motordriva fordon när jag druckit någon alkohol alls, men jag har väldigt svårt att tänka mig att polisen skulle kunna sätta dit dem för något annat än störande av allmän ordning.

PenDragon skrev:
För övrigt, eventuella lagar mot rattfylleri, gäller inte det främst på allmänna vägar?

Lagarna gäller överallt. Du behöver inte köra på en väg för att det ska gälla. Men att folk klagar över en "fyllebörn" förstår inte jag heller. :)

Jag skulle dock aldrig göra det men mer för risken att man skulle tappa cykeln eller nåt.

Till sommarn kommer jag stå brevid er pöjkar,, på gammelgammel ninjan,,, längtar redan!!! :yoparty

PenDragon skrev:
Jag håller mig förvisso helt borta från alla motordriva fordon när jag druckit någon alkohol alls, men jag har väldigt svårt att tänka mig att polisen skulle kunna sätta dit dem för något annat än störande av allmän ordning.

För några år sedan var det ju en kille som åkte dit för att körde med sin moppe i köket på fyllan. Inte så uppskattat av grannarna ;P

Ähh, sluta gnäll, har ju sagt att vi inte var så packade :tomten .

Dessutom är det väl farligare för allmänheten med folk som wheelar än vad det är om vi står i ett garage och börnar lite på fyllan :mad:.

Bränna däck å varva e kultur. Önskar jag var bjuden! Fick fan vårkänslor nu...fan va gött!

FÖRGÖRAREN

Klart grabbarna ska tokbörna lite i garaget! :tummenupp

Till mÅÅRaaliisarna:

Gå och runka med en sax :pannkyss

PenDragon skrev:

Jo, Carl Ingemar Perstad på trafikmagasinet var tvungen att åka utomlands för att få testköra full, på ett avspärrat område under uppsikt av poliser.

Trötta hojjar.... när jag bänkat min GammelKTM med lustgasförgasare, ombestyckat styre och retrieverdrever fram så jääävlar....

Ska bli ett nöjje att lära stenberg köra hojj!

mr_ping skrev:
Ska bli ett nöjje att lära stenberg köra hojj!

Jag kommer piska er allihopa till sommarn,, 135,05 hk på slangen!! :yoparty

synd bara att jag inte behärskar mer än 35,05 av dem...

Sundance Kid skrev:
Jag kommer piska er allihopa till sommarn,, 135,05 hk på slangen!! :yoparty

synd bara att jag inte behärskar mer än 35,05 av dem...

Du ska bänka din hoj på samma ställe som jag ska bänka min innan vi börjar prata siffror :mattias

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8