jesseboy
O med veten sär skrivare
Tjenis!
Jag har ännu inte satt på motardhjulen i väntan på okdistansen...
Men hursomhelst:
Frambromsen känns väldigt svampig, har kollat så det finns vätska (fräsch),
kollat så det inte läcker någonstans, och provat ställa om en del.
Slangarna är stålomspunna, så där bör inte felet ligga.
Någon idé var jag ska börja kolla?
Oket? Pumpen? Beläggen ser fräscha ut också.
Bromsen tar alldeles utmärkt, det är bara det att den inte känns tillräckligt fast.
Jag har ännu inte satt på motardhjulen i väntan på okdistansen...
Men hursomhelst:
Frambromsen känns väldigt svampig, har kollat så det finns vätska (fräsch),
kollat så det inte läcker någonstans, och provat ställa om en del.
Slangarna är stålomspunna, så där bör inte felet ligga.
Någon idé var jag ska börja kolla?
Oket? Pumpen? Beläggen ser fräscha ut också.
Bromsen tar alldeles utmärkt, det är bara det att den inte känns tillräckligt fast.
