NoBrakes
Ny medlem
Rejsbelägg är gjord för race. Du säger ju själv de funkar när du kör fort.; ) skaffa sportiga belägg för gata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det där är polwysek hel va?Daj mu kuuurwa
![]()
Tänkbart...Rejsbelägg är gjord för race. Du säger ju själv de funkar när du kör fort.; ) skaffa sportiga belägg för gata.
Har du varit i Hel?
helt korrekt! Dock så skriker vägen gasa gasa gasa. det är inte hornen i mig som säger gasa, vägen tvingar mignär man kan ligga 200+ i en kurva och man knappt har någon vinkel på hojen så är det dags att öka, fast nu dricker jag GT så inge mer åkande idag
Hur som alla där ute: On topic igen, nu har jag bromsat kraftigt som satan hela dagen (mest för att känna mer exakt hur dom beter sig) det konstiga är att de känns bättre o bättre. problemet har minskat (eller så har jag slutat bry mig?).
Hur som. de kan vara skivorna faktiskt, för ägaren innan har försökt o köra iväg med skivbroms lås (framskärmen sprucken och lagad på båda sidorna) prutade rätt mkt på det. skivorna ser raka ut men de kan ju ha blivit något minimalt, man vet ju aldrig.
Beläggen hur som verkar lägga en hinna på skivorna, dom biter riktigt bra i höga farter, o de e ju tur det.
Tänkbart...
Det är inte bara så enkelt att verkstaden pressat in kolvarna när de monterade nya belägg, utan att kolla om de kärvar?? Kan ju vara sk-t och gravrost på dem?
Varmare ok -> bromscyl expanderar -> kolvarna löper lättare?
Bara en förflugen tanke (hos en febersjuk håjåkare som tvingats slösa en hel vecka på influensa....)
Väntar nu på nya mjuka belägg (touring/landsväg till mina nyrenoverade ok
(Renovering = ordentlig rengöring innan och utan, nya packningar, koll av ev skador på bromskolv/cyl. Nu kan jag nu flytta på dem med ett finger..)
Haha ja, jag är halvpolack. Har varit på hel, sopot gdansk överallt osv där. De är riktigt fint där.. Kan du skicka lite KFC mat till mig![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |