Bromsbänk i Sundsvall med air/fuel-meter?

• Thread starter Thread starter DM
  • Start date Start date

DM

MC-intresserad
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Moto Martin GSX1260 -82, Yamaha FZR1000 -89, 2 st Yamaha TR1 -81, Yamaha YZF750 -94, Honda CB750 -75
Är nyinflyttad i stan och behöver orientera mig lite. Finns det nån bromsbänk med air/fuel-meter i dessa trakter? Vilka mc-handlare finns i denna stad? All info är välkommen! :tummenupp
Danne

DM skrev:
Är nyinflyttad i stan och behöver orientera mig lite. Finns det nån bromsbänk med air/fuel-meter i dessa trakter? Vilka mc-handlare finns i denna stad? All info är välkommen! :tummenupp
Danne

Välkommen till Sundsvall och forumet Danne.

Alviks MC är nog de enda som har bromsbänk. www.alviks-mc.com Säljer Suzuki.

Sedan skulle jag självklart rekommendera Moped&Motor :tummenupp www.mopedochmotor.com Säljer Honda, Kawasaki och Triumph. Firar iår 40år i branschen.

Yamaha center. www.yamahacenter.com (Undra om de säljer Yamaha)

Maskin & skotershopen. http://www.skotershopen.com Säljer Aprilia mm.

Det var några jag kom på så där rakt av. Sedan hänvisar jag till gula sidorna.

/ Kenneth

Tack för ett snabbt svar! Nu vet man ju lite mer vad man har att röra sig med. Ska bli skoj att börja utforska omgivningarna nu när snön börjat dra bort. Vart ska man ta vägen för att finna fler hojåkare? Har ni nån allmän samlingsplats eller nåt?
Vi ses på vägarna!

DM skrev:
Tack för ett snabbt svar! Nu vet man ju lite mer vad man har att röra sig med. Ska bli skoj att börja utforska omgivningarna nu när snön börjat dra bort. Vart ska man ta vägen för att finna fler hojåkare? Har ni nån allmän samlingsplats eller nåt?
Vi ses på vägarna!
Dé vet du :) Se till att monitorera vårt forum här på Sporthoj.com. Här kommer det löpande att informeras om allt möjligt. Om du läser på forumet redan nu har du ju mycket info om Måndagskörningar för allmänheten på Mittsverigebanan, Tisdagsträningar på Mittsverigebanan om du har RR-licens och att NRS www.n-r-s.se kan utbilda dig om du vill skaffa förarlicens, Onsdagskörningar med sporthoj.com från "plattan" (mc-parkeringen) i centrum. Onsdagsträffar med Krantz på Mittsverigebanan..... ja det finns massor av skoj att hitta på här i byn. Återigen, välkommen till Sundsvall :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back