Ska till och bromsa xr650 har redan bromsat den en gång men fick ej upp laddtrycket någe bra i bänken! laddae 07 på väg men bara 055 i bänken? är det vicktigt att få blåsvädret från fläcktarna på filltret till turbon? Finns det några trix tipps??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ronny Nordgren skrev:Hej för att få det att stämma någe så nå så bör du köra på högsta växeln gärna slödreva hojen..Bänken bör vara försed med en tung rulle så det går tungt lycka till..
//R
PSB 8.39/290

Ja det verkar vettigt det var stor skilnad mella 4 o5 växel i laddtryck/hk när jag bromsade sist då hade jag drevat 5väx toppfart 190 nu ska jag prova toppfartsdrevning 215knyck blir nog bättre (det är inte lätt att starta upp bromsrullen på 5an med en enstånka hela cyckeln skakar) Hur viktigt med blåsväder på luftfilltret?Ronny Nordgren skrev:Hej för att få det att stämma någe så nå så bör du köra på högsta växeln gärna slödreva hojen..Bänken bör vara försed med en tung rulle så det går tungt lycka till..
//R
PSB 8.39/290

Boost 2 skrev:Ja det verkar vettigt det var stor skilnad mella 4 o5 växel i laddtryck/hk när jag bromsade sist då hade jag drevat 5väx toppfart 190 nu ska jag prova toppfartsdrevning 215knyck blir nog bättre (det är inte lätt att starta upp bromsrullen på 5an med en enstånka hela cyckeln skakar) Hur viktigt med blåsväder på luftfilltret?![]()
Inte på den vanliga typen a la stort tungt svänghjul. Den har ingen broms,Boost 2 skrev:Går det att ställa fast bromsbänken i ett vist varvtal?![]()
ulf_lundin skrev:Undrar om det finns annat
än tröghetsbänkar som 'rullande landsväg' överhuvudtaget.
/u
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!