Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Ort
- Sthlm-Sollentuna
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Till min fasa har jag upptäckt att fram bromsen på 426,an inte är fullt så bra som man kan önska..och om jag ska prova på motard oxå så räcker ju inte orginal heller..
Vad ska jag använda..det finns ju kitt..vad brukar dom kosta och vilka återförsäljare?..vad kör NI med?
Vad ska jag använda..det finns ju kitt..vad brukar dom kosta och vilka återförsäljare?..vad kör NI med?

om dom kan börja läcka så har jag ett 6-kolvs ok till salu.