Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är inte utan bromsar om frambromsen ger upp, det finns fortfarande en bakbroms på hojen.Om du känner att du klarar dig med den så kör hårt!![]()
köpte såna till min mt-07a funkade klockrent, förutom att hålet i kopplingshandtaget var några mm större än originalbulten så var tvungen att borra ur fästet och dra igenom en ny bult.
Illa med bromsproblem i båda fallen men fan vet om jag inte föredrar att få det på en bana, inte så mycket hårt skit att köra in i.![]()
Har precis beställt kinesfotpinnar till crosshojen, 140 kr för ett par istället för en tusing. Priset blir väl att jag får tala i falsett och slipper köpa kondomer efter nästa hårda landning.
köpte såna till min mt-07a funkade klockrent, förutom att hålet i kopplingshandtaget var några mm större än originalbulten så var tvungen att borra ur fästet och dra igenom en ny bult.
Du glömde väll inte att flytta över den lilla metallbussningen? Om du inte flyttat över den så blir det lite glapp såklart![]()
de fanns ingen bussning
Samma här - Street Triple. Bussning i kopplingshandtaget men ej i bromshandtaget. Jag köpte först blå handtag och monterade på, men eftersom jag inte riktigt gillade färgen så köpte jag ytterligare ett par i svart istället. Klockren passform på alla fyra handtag. För 180 spänn paret är det rent löjligt... Men man vill ju såklart inte ha problem med bromsen - det kanske man bör utvärdera?Då har den nog försvunnit för det ska finnas en bussning där. En kompis bytte till kinahandtag på sin MT-07 och han flyttade över en bussning från originalkopplingshandtaget.
Precis likadant på min förra Street Triple, ingen bussning på bromshandtaget men däremot för kopplingen.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |