Broms & kurvkurser Rörberg -07

Status
Ej öppen för fler svar.

Mammas Nya Kille

Bäst i test!
Gick med
4 Feb 2006
Ort
Gävle
Hoj
wr250f
Faaan va roligt det var idag!
Suveränt fäste, bra instruktörer,fint väder och god korv, vad kan man mer begära?:tummenupp

Filmade en sväng,(Jag skall öppna ett eget filmbolag, silvertejp productions skall det heta...) tror det blev riktigt bra....men sen lyckades jag öhh... radera filen av misstag nu när jag kom hem:huvet :gnissla :mad:

Men vafan, det blir fler gånger....

Och så nära jag var att få rätt i min profetia! Dock väntade R1-bull med försöket ända till sissta passet:D

Tror jag fick hälla ur skinnstället när jag kom hem, undrar hur lång torktid ett sånt har...

Nä nu blir det badkaret å en bira.:)
 
Last edited:

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Vilken kanonkväll ! Det var vi väl värda efter allt regnande. Tack alla helt suvveräna deltagare !! Det är dom här kvällarna man lever på under vintern sedan :tummenupp (om inte annat så kan man lukta på skinnstället som minne - uuurk :))
 

persson_80

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Ort
Gävle
Hoj
CBR1000RR-07
Ja vart är alla bilder, det var ju väldigt många med kamera så några bra bilder måste det ju finnas att visa för almänheten. Kom igen nu har ju inte så många timmar kvar att jobba idag =)

Jo, nog var det nga som tog kort, bla. min rara sambo (Soi), som gjorde att jag fick kolla igenom ca 500 kort från gårdagen, med lite blandad kvalitet..:yoparty

Så jag ska kolla vad hon kan göra..:D
 
Last edited:

JossaXr

Medlem
Gick med
5 Oct 2004
Ort
Valbo
Hoj
Honda Crf450xm-2005
Vilken kväll

Återigen ett stort tack till instruktörerna:Bugar
Vilken suverän kväll, min bästa bankörning hittils. Byte till grön grupp funkade super, hoppas igen tyckte det gick för sakta:yoparty
Var skapligt skönt med en kall dusch när man kom hem, kläderna är nog inte torra än.

Bilder?
 

kotthen

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Gävle
Hoj
Suzuki

efji

900 Grappen
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Gävle
Hoj
ZX9R
Jo, nog var det nga som tog kort, bla. min rara sambo (Soi), som gjorde att jag fick kolla igenom ca 500 kort från gårdagen, med lite blandad kvalitet..:yoparty

Så jag ska kolla vad hon kan göra..:D

Oj 500 bilder det är en del det.
Väntar med spänning på alla dem :rolleyes:

Behövs någon assistans med att fixa till dem eller lägga ut dem så hjälper jag gärna till.
 

persson_80

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Ort
Gävle
Hoj
CBR1000RR-07
Oj 500 bilder det är en del det.
Väntar med spänning på alla dem :rolleyes:

Behövs någon assistans med att fixa till dem eller lägga ut dem så hjälper jag gärna till.

Det skulle ju vart perfa om man hade kunnat haft en ftp sever eller dylikt att kunna lägga upp bilderna på...

Har sålllat ut en del, och det vart kanske runt 50 med rätt skarp skärpa...Kommer upp nga bilder under dagen..
 

efji

900 Grappen
Gick med
20 Oct 2006
Ort
Gävle
Hoj
ZX9R

HåkanL

Det omöjliga tar bara lite längre tid ;)
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Gävle
Hoj
XR650R
Sjukt kul i måndags igen... hoppas bara att man inte va allt för mkt i vägen för dom som va snabbare...:näsblod ska riva hojen imorn och se om jag hittar nåt galet och kolla över bestyckningen och hoppas det hjälper... stort tack till dom underbara instruktörerna som gör all åkning möjlig ni gör ett toppen jobb:tummenupp


//Håkan
 

persson_80

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Ort
Gävle
Hoj
CBR1000RR-07
åtta bilder vart tog alla andra vägen :)?

lite jobbigt att lägga ut bilder med en trådlös anslutning som bryter hela tiden, samt, att det e inte ngn dröm att ladda upp en bild i taget, vill ni ha bilder, skaffa en ftp, så ska jag dumpa lite..;)
hehe
 

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Ort
Gävleborg
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Det kommer bilder på SMC Gävleborgs sida också, väntar på en skiva med massor av bilder som kommer med posten.

Ja själv kom jag ju inte så långt som till Rörberg i måndags. Vägarbetet i Holmsveden var inte att leka med!

Emo
(Med pajat ledband och repig hoj...)
 

pw

new ride
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Gavle
Hoj
1.3 0.75 0.45

Ja själv kom jag ju inte så långt som till Rörberg i måndags. Vägarbetet i Holmsveden var inte att leka med!

Emo
(Med pajat ledband och repig hoj...)

Det åkte jag igenom (flera ställen ner till Lingbo) sent måndag kväll med skjuts, igår när jag skulle ut på kvällsrepa stog hojen med platt bakdäck. j-a krossten...:mad: Fick kränga däck istället:näsblod

åk inte där om ni inte måste
 

MissTriple

Medlem
Gick med
6 Mar 2007
Ort
Gävleborg
Hoj
Triumph Speed Triple, Kawasaki VN 1600
Bilder från 6/8

Tjo!

Nu ligger det bilder från i måndags på SMC X hemsida, länk här: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2796

Emo

Ett litet smakprov:
070806038.jpg
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top