Brno

Nyteknik skrev:
Från vilken källa kommer informationen?

Från en Australiensk mekaniker i MotoGP.

RedBaron skrev:
Det gick en del snack i januari om att Ukawa testat en V3, men jag har inte sett någon pålitlig källa.

Det handlade då om en V3 på 990cc, inte 800cc.

Den ska ha varit på 900cc.

R2 skrev:
ee, vart står det om svennar där?

om någon har kontakt på blata vore det mycket uppskattat...???

fAN va gött med race på tv igen, och nästa vecka bär det av till assen.

Rossi
Edwards
Biaggi

Det är ju Mikael Larsson på bilden. Mikael mekade fyra år med Stiggy i GP250 o GP500. 2003 med Danish Roadracing Team. Förra året med Mårtensson samt att han började jobba med WCM/Blata. Under många år har han också hjälpt Alexander Lundh. Dvs han är rätt känt i racing Sverige

Nordgren skrev:
Det är ju Mikael Larsson på bilden. Mikael mekade fyra år med Stiggy i GP250 o GP500. 2003 med Danish Roadracing Team. Förra året med Mårtensson samt att han började jobba med WCM/Blata. Under många år har han också hjälpt Alexander Lundh. Dvs han är rätt känt i racing Sverige
och iochmed att jag inte kände igen honom så är jag en looser nu då eller?
:huvet

R2 skrev:

Det skrev jag inte något om.

Utan lite info om en av Sveriges kändaste GP-mek. Vi vet alla att folket runt förarna är mycket viktiga, men glöms ändå ofta bort.

Mikael körde 250 i slutet på 80-talet och början på 90-talet. Enligt honom åkte han under 1.40 på Anderstorp med en Yamaha TZ250 från 1990

Nu hoppas jag att det går bra för Niklas Cajback i helgen

R2 skrev:
Deppa inte, de finns minst en som inte heller förstod men som inte vågade fråga :rodnar

Gissar att Lorenzo och Doviziozo kommer vara väldigt på hugget i helgen och även i resten av säsongen. Båda har fått ett testkontrakt med HRC vilket betyder att dom efter säsongen kommer få testköra Hondas MotoGP-hoj. Båda vill nog visa vem som Honda ska ta in till MotoGP efter att dom tagit in Pedrosa.

Intressant kval....jävlar i helvete vad Loris Capirossi kör hårt! Man blir ju alldeles tårögd när man ser honom vrida ur varenda uns av vad Ducatin går!

På nått sätt känns det härligt när Sete ändå är där uppe o visar att han kan köra som attan! Saknar de hårda roliga fajterna mellan Rossi o Sete.. o nu kanske då Capirossi o hayden vill ge sig in i leken oxå! Imorgon är man sååå bänkad framför TVn!

Det var otroligt mycket folk pa plats redan idag, fragan ar nar fan man maste dra imorgon bitti for att fa en bra plats.....

Capirex lag pa hart, Hopkins kampade, Rossi drar ned hejdundrande jubel varje gang han passerar, Hayden ar riktigt med i toppen nu, Edwards verkar fortfarande ojamn.
Ducatin later forjavla skont, men Suzukins gurglande ljud ut ur kurvorna ger ocksa stapals.

*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Back